Χανιά: Η απάντηση της Ryanair στο για την ταλαιπωρία των επιβατών στην πτήση Χανιά-Πάφος

Χανιά: Η απάντηση της Ryanair στο  για την ταλαιπωρία των επιβατών στην πτήση Χανιά-Πάφος

Απάντηση σχετικά με την καθυστέρηση 14 ωρών της πτήσης Χανιά-Πάφος στις 13 Αυγούστου και την θύελλα αντιδράσεων που προκλήθηκε, απέστειλε η Ryanair.

H εταιρεία πρόσφερε 6 κουπόνια φαγητού στον κάθε επιβάτη ενώ το τεχνικό πρόβλημα λύθηκε το συντομότερο δυνατό αλλά σύμφωνα με μαρτυρίες των επιβατών τα 6 γεύματα ήταν ένα αλμυρό ή τοστ μαζί με νερό ή καφέ ή αναψυκτικό ανά 2 ώρες.

Ειδικότερα, η Ryanair, στην ανακοίνωση της αναφέρει τα εξής:

“H συγκεκριμένη πτήση από τα Χανιά προς την Πάφο (13 Αυγούστου) καθυστέρησε στην αναχώρηση λόγω τεχνικού προβλήματος του αεροσκάφους. Η Ryanair προσέφερε 6 κουπόνια φαγητού στον κάθε επιβάτη, ενώ οι μηχανικοί της εταιρίας διόρθωσαν το τεχνικό πρόβλημα πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους το πρωί της Κυριακής. Η Ryanair ζητάει συγνώμη από τους επιβάτες της πτήσης για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία που μπορεί να τους δημιούργησε αυτή η καθυστέρηση.’’

φωτ. αρχείου