Σε Χανιά και Ηράκλειο έρχονται τα δύο νέα ‘μικρά’ ΙΚΕΑ! (photo)

Σε Χανιά και Ηράκλειο έρχονται τα δύο νέα ‘μικρά’ ΙΚΕΑ! (photo)

Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα αναμένεται να είναι έτοιμα για να λειτουργήσουν δύο νέα καταστήματα της εταιρείας ΙΚΕΑ στην Κρήτη, θέτοντας σε εφαρμογή το σχέδιο της για τα λεγόμενα… μικρά μαγαζιά της στα μεγάλα νησιά της Ελλάδας!

Η ΙΚΕΑ, η οποία επιδιώκει την ενίσχυση των εσόδων της με πρόσθετους τρόπους, προωθεί μια άλλου είδους πιο ευέλικτη ανάπτυξη, με πωλήσεις σε επαγγελματίες και με τη δημιουργία μικρότερων καταστημάτων που δεν θα ξεπερνούν τα 1000 τ.μ. σε απομακρυσμένες περιοχές, οι οποίες δεν εξυπηρετούνται από τα υπάρχοντα καταστήματα της εταιρείας.

Σύμφωνα με το moneypost.gr η εταιρεία διανύοντας μια ακόμη χρονιά, όπου η ζήτηση στη λιανική κινείται σε χαμηλά επίπεδα και με δεδομένο ότι δεν μπορεί να προχωρήσει στο άνοιγμα του νέου καταστήματος στη Βάρνα της Βουλγαρίας λόγω της οικονομικής συγκυρίας,ο όμιλος αναζητά τρόπους να εξισορροπήσεις τις απώλειες στις πωλήσεις του ΙΚΕΑ.

Στο πλαίσιο αυτό ήδη ξεκίνησε τη λειτουργία του εδώ και λίγους μήνες κατάστημα ΙΚΕΑ στη Ρόδο, με έκταση 1.000 τ.μ., το οποίο λειτουργεί ως εκθεσιακός χώρος και χώρος παραγγελιοληψίας. Δηλαδή οι καταναλωτές δεν αγοράζουν προϊόντα απευθείας από το κατάστημα, αλλά μπορεί να τα δει και να παραγγείλει ό,τι θέλει το οποίο φτάνει στο κατάστημα της Ρόδου σε 2-3 μέρες, χωρίς επιβάρυνση.

«Προς το παρόν δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για την πορεία του πρώτου πιλοτικού καταστήματος, ώστε να μπορούμε να πούμε αν είναι ή όντως επιτυχημένη η πορεία του. Περιμένουμε με ενδιαφέρον την καλοκαιρινή περίοδο, και μετά θα κρίνουμε την περαιτέρω ανάπτυξή μας», σημειώνεται από την εταιρεία.

Ωστόσο σύμφωνα με άλλες πληροφορίες η εταιρεία εχει ήδη βρει κατάλληλους χώρους στην Κρήτη! Σημειώνεται ότι το μοντέλο ανάπτυξης μικρών καταστημάτων σε νησιά το έχει εφαρμόσει και ο σουηδικος όμιλος ΙΚΕΑ, ανοίγοντας ένα κατάστημα στα Κανάρια νησιά.

Πωλήσεις σε επαγγελματίες

Οσον αφορά τις πωλήσεις σε επαγγελματίες η εταιρεία επιχειρεί διείσδυση και στην αγορά επαγγελματικού εξοπλισμού μέσω του brand IKEA, αναδεικνύοντας την γκάμα εκείνη των προιόντων της αλυσίδας που μπορούν να εξυπηρετήσουν επαγγελματική χρήση.

Η στόχευση του ομίλου είναι να προσεγγίσει επαγγελματίες της εστίασης, ξενοδοχειακών μονάδων και χώρων αναψυχής αλλά και καταστήματα, γραφεία, ακόμη χώρους παιδικών δραστηριοτήτων, σχολείων, παιδικών σταθμών κτλ.

Πηγή: CretePlus.gr