Όρια ταχύτητας και κάμερες- Ο παραλογισμός και η επικινδυνότητα

Όρια ταχύτητας και κάμερες- Ο παραλογισμός και η επικινδυνότητα

Γεια σας.

Θα ήθελα να σας παραθέσω μια διαπίστωση οσο αφορά στα όρια ταχύτητας του ΒΟΑΚ σχετικά με το πόσο ευσταθούν και κατα πόσο η λειτουργία των καμερών-radar έχει να κάνει με την ασφαλή οδήγηση ή την καθαρά εισπρακτική αντιμετώπιση των οδηγών …

Σήμερα το πρωι πηγαίνοντας στην Ιεράπετρα λιγο πριν τις αρχαιότητες της Παχιας Άμμου βλέπω όριο ταχύτητας στα 80 χλμ και προειδοποίηση οτι στα 1000 μέτρα υπάρχει κάμερα. Σιγουρεύομαι λοιπόν οτι οδηγώ κάτω από αυτό το όριο και συνεχίζω την οδήγηση μου.

Φτάνοντας στην κάμερα συνειδητοποίησα ότι ακριβώς δίπλα από αυτήν υπαρχει όριο ταχύτητας στα 50χλμ οπότε ειμαι υποχρεωμένος να φρεν’αρω απότομα αφού δεν εχω ούτε καν δυο μέτρα απόσταση απο την κάμερα και ειναι πολυ πιθανό να δεχτώ κλήση .Πράγμα πολυ επικίνδυνο όπως καταλαβαίνετε αφου δεν ξέρω πως θα αντιδράσει και ο οδηγός που ακολουθεί.

Προσπαθώ λοιπόν να ελαττώσω ταχύτητα χωρίς να προκαλέσω ατύχημα. Ίσα που πρόλαβα να φτάσω στα 75χλμ., σταματάω δεξιά του δρόμου αφου οι οδηγοί που ακολουθούσαν δεν αντελήφθησαν τι είχε συμβεί (σημ. ήταν τουρίστες ) και με προσπερνούσαν διαδοχικά ο ένας μετα τον αλλο κοιτάζοντας με με απορία.

Και ξαφνικά ακριβώς απέναντι απο την κάμερα βλέπω ένα αλλο σήμα με όριο ταχύτητας στα 80 χλμ για τους οδηγούς που κινούνται προς Ηράκλειο. Ειναι δηλαδή λιγότερο επικίνδυνος ο δρόμος προς την αντίθετη κατεύθυνση ;;;

Όλα αυτά που συναντούμε στους αστείους ελληνικούς και ιδιαίτερα Κρητικους δρόμους μας κάνουν να πιστεύουμε οτι το κράτος μονο κράτος μέριμνας και πρόληψης δεν ειναι αλλα απόλυτα είσπραξης φόρων,χαρατσίων και κλήσεων.

Προσωπικά ζητάω τον επανελεγχο των οριων ταχύτητας και της τοποθέτησης των καμερών σε σημεία που ειναι επικίνδυνα για τους οδηγούς και οχι σε σημεία που οι οδηγοι μπορουν να κινούνται με μεγαλύτερες ταχύτητες

Κ.Τ