Μαρία Τσαγκαράκη: Μια κρητικιά καλλονή για… «στοίχημα»

Μαρία Τσαγκαράκη: Μια κρητικιά καλλονή για… «στοίχημα»

Καλλονή ή καλλονή; Το σπαρταριστό διαφημιστικό του Stoiximan περνάει το “καμάκι” σε άλλο επίπεδο. Πρωταγωνίστρια του σποτ μια… κρητικιά καλλονή, η Μαρία Τσαγκαράκη.

Από τα πλέον επιτυχημένα μοντέλα του πρακτορείου Ace με έντονη επαγγελματική δραστηριότητα σε Ελλάδα και εξωτερικό, η Μαρία πρόσφατα κέντρισε το ενδιαφέρον και του τηλεοπτικού κοινού με την εμφάνισή της στο σποτ του Stoiximan ως η «καλλονή» του διπλανού αυτοκινήτου που είναι σταματημένο στο φανάρι – άσχετα με το αν στο τέλος ο τηλεθεατής μένει με την απορία για το κατά πόσον το θαυμαστικό επιφώνημα «Καλλονή!» από τον συνοδηγό του άλλου οχήματος αναφέρεται τελικά σε αυτήν ή στην ομάδα της Λέσβου!

«Η αλήθεια είναι ότι έκτοτε γίνεται σχετική πλάκα από άτομα του φιλικού και συγγενικού μου περιβάλλοντος», εξομολογείται γελώντας. «Και είναι λογικό γιατί πρόκειται για ένα σποτ που παίζεται συνέχεια και έχει γίνει γνωστό. Το πιο αστείο είναι ότι, ως κόρη παλαίμαχου ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, έχω πέσει θύμα πειραγμάτων ακόμη και από την ίδια την οικογένειά μου», αποκαλύπτει.

Μαρία Τσαγκαράκη: Μια κρητικιά καλλονή για… «στοίχημα»Γεννημένη στον Μοχό Ηρακλείου, η Μαρία Τσαγκαράκη με τη μέχρι τώρα πορεία της απέδειξε ότι τίποτα δεν φαντάζει αδύνατο όταν διαθέτεις εξυπνάδα συνδυασμένη με ομορφιά. Οταν ήρθε στην Αθήνα, όπου δήλωσε συμμετοχή στα καλλιστεία και κέρδισε τον τίτλο της Σταρ Ελλάς, η Μαρία ήταν ήδη πτυχιούχος του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ρεθύμνου. Εκείνο το διάστημα ξεκίνησαν οι υπερπόντιες πτήσεις και η συλλογή επαγγελματικών εμπειριών εκτός συνόρων. Την περσινή χρονιά συμμετείχε στον διαγωνισμό Miss World, ο οποίος πραγματοποιήθηκε στην Κίνα, ενώ λίγο καιρό αργότερα επισκέφθηκε και τη Μογγολία. «Οι διεθνείς διοργανώσεις, όπως ο διαγωνισμός Miss World, σου προσφέρουν εκπληκτικές εμπειρίες. Εκτός από το πανέμορφο ταξίδι, σου δίνεται η δυνατότητα να συναντήσεις ταυτόχρονα πολλά άτομα τα οποία κάνουν την ίδια δουλειά μ’ εσένα, να ανταλλάξεις απόψεις και να διευρύνεις τους ορίζοντές σου», σημειώνει.

Ένα ακόμα ταξίδι που φαίνεται να τη γέμισε εμπειρίες και εικόνες, ήταν και αυτό στην Ινδία. Οι τρεις μήνες που έζησε στο Νέο Δελχί και τη Βομβάη έμειναν χαραγμένοι στο μυαλό της. Τυλιγμένη με τα ποικιλόχρωμα ινδικά μετάξια περπάτησε ως Ινδή πριγκίπισσα σε πάμπολλες πασαρέλες στην εξωτική χώρα του Bollywood και φωτογραφήθηκε για μεγάλα περιοδικά του διεθνούς Τύπου, όπως η ινδική «Vogue».

Πρόσφατα, η εταιρεία κοσμημάτων Li-LA-LO επέλεξε τη Μαρία Τσαγκαράκη ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας της. «Με ενθουσιάζει το γεγονός ότι μια εταιρεία που ψάχνει με τόση λεπτομέρεια το πρόσωπο με το οποίο θα συνδέσει το όνομά της με εμπιστεύτηκε. Λατρεύω τα κοσμήματα και συμφωνώ με όσους λένε πως είναι οι καλύτεροι φίλοι μιας γυναίκας», λέει χαριτολογώντας και προσθέτει: «Πόσο μάλλον όταν προέρχονται από έναν τόσο επιτυχημένο οίκο».

Αυτή την εποχή η Μαρία, λόγω της πληθώρας επαγγελματικών προτάσεων και υποχρεώσεων που έχει, βρίσκεται στην Ελλάδα. Ωστόσο, ήδη ετοιμάζει βαλίτσες για το μαγευτικό Μεξικό, το οποίο θεωρεί μία ακόμη πρόκληση. Δηλώνει μάλιστα ευτυχής που κάνει ένα τόσο συναρπαστικό επάγγελμα μέσω του οποίου της δίνεται η ευκαιρία να γνωρίζει συνεχώς καινούρια, μοναδικά μέρη και ενδιαφέροντες ανθρώπους.

«Η ζωή στην Ελλάδα μού αρέσει, είμαι όμως ακόμα νέα για να αγκυροβολήσω εδώ. Υπάρχει και η κρίση εξάλλου, η οποία περιορίζει πολύ τη δυνατότητα για δουλειές. Το Μεξικό ήταν πάντα για μένα ένα ταξίδι-όνειρο, γι’ αυτό και αποφάσισα να αδράξω την ευκαιρία. Πόσοι Ελληνες αλήθεια είχαν την ευκαιρία να κάνουν καριέρα στην πατρίδα της τεκίλας και του σομπρέρο;» λέει και προσποιείται πως προβάρει ένα ανύπαρκτο σομπρέρο χαμογελώντας.

protothema