Η «ιστορία» του μοιραίου σταθμάρχη Λάρισας στον ΟΣΕ

Η «ιστορία» του μοιραίου σταθμάρχη Λάρισας στον ΟΣΕ

Η «ιστορία» του μοιραίου σταθμάρχη Λάρισας στον ΟΣΕ

Προσελήφθη το 1989, μετατάχθηκε το 2011 με το «νόμο Ρέππα» σε άλλο φορέα του Δημοσίου – Το 2022 ζήτησε να επιστρέψει στον ΟΣΕ

Ερωτήματα προκαλούνται, μετά το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη, για το πως ο σταθμάρχης ανέλαβε την συγκεκριμένη θέση στο σιδηροδρομικό σταθμό στην Λάρισα και ποιος αποφάσισε τη μετάταξή του στον ΟΣΕ

Ο 59χρονος μέχρι το 2011 εργαζόταν στον ΟΣΕ, στην αποθήκη αποσκευών. Στη συνέχεια το 2011 με το «νόμο Ρέππα» και για 10 χρόνια έγινε υποχρεωτική του μετάταξη στο Υπουργείο Παιδείας και στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας. Πριν από λίγους μήνες, στις 30 Ιουνίου του 2022 μετατάχθηκε και πάλι στον ΟΣΕ, αυτή τη φορά ως σταθμάρχης, πέρασε την απαραίτητη 6μηνη εκπαίδευση και ήταν στη θέση του σταθμάρχη μόλις ένα μήνα.

Την περασμένη Τρίτη 28/2και ενώ ήταν σταθμάρχης μόλις ένα μήνα, φέρεται να έκανε το μοιραίο λάθος. Αφού άλλαξε τα κλειδιά στη γραμμή καθόδου για να περάσει ο τοπικός προαστιακός 2597, ξέχασε να τα επαναφέρει στην ευθεία. Έτσι, όταν η επιβατική αμαξοστοιχία ιντερσίτι 62 έφτασε στο σταθμό της Λάρισας, έδωσε τη λάθος έγκριση (άκου εδώ το ηχητικό ντοκουμέντο) και το τρένο μπήκε στη γραμμή καθόδου.

Τι απαντά ο Μάξιμος Χαρακόπουλος

Από την πρώτη στιγμή διακινείται η πληροφορία, πως, ενδεχομένως κάποιος πολιτικός μεσολάβησε για να γίνει σταθμάρχης στα 59 του χρόνια. Το T-Live και η Γιώτα Κηπουρού επικοινώνησε με τον βουλευτή Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας, Μάξιμο Χαρακόπουλο, ο οποίος διέψευσε, κατηγορηματικά, ότι έχει κάποια σχέση με την επιλογή ή τη μετάταξη του σταθμάρχη.

Γιώτα Κηπουρού: Διακινείται η πληροφορία ότι μεσολαβήσατε για τη μετάταξη του σταθμάρχη.

Μάξιμος Χαρακόπουλος: Δεν έχω καμία εμπλοκή στο πως αυτός ο άνθρωπος βρέθηκε στη θέση του σταθμάρχη, ούτε με την επιλογή, ούτε με την τοποθέτηση, ούτε με τη μετάθεση.

Γιώτα Κηπουρού: Ούτε εσείς, ούτε κάποιος από το γραφείο σας;

Μάξιμος Χαρακόπουλος: Όχι.

Γιώτα Κηπουρού: Δεν τον έχετε γνωρίσει ποτέ αυτό τον άνθρωπο, δεν έχετε ακούσει το όνομά του;

Μάξιμος Χαρακόπουλος: Όχι, δε σας είπα ότι δεν τον έχω γνωρίσει, με ψηφίζουν 27.500 πολίτες.

Γιώτα Κηπουρού: Τον γνωρίζετε; Είναι ψηφοφόρος σας;

Μάξιμος Χαρακόπουλος: Δεν τον φέρνω στη μνήμη μου. Πάντως το γραφείο μου δεν ασχοληθεί με υπόθεσή του.

Γιώτα Κηπουρού: Δεν έχει δηλαδή επισκεφθεί ο σταθμάρχης το πολιτικό σας γραφείο, ούτε έχει μιλήσει με κάποιον συνεργάτη σας;

Μάξιμος Χαρακόπουλος: Αυτό δεν μπορώ να το ξέρω, τι να σας πω; Στο γραφείο μου μπαίνει κόσμος.

Ανακοίνωση εξέδωσε και η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Στέλλα Μπίζιου, καταγγέλλοντας «άθλιους προβοκάτορες» που όπως υποστηρίζει, προσπαθούν να τη συνδέσουν με τον σταθμάρχη.

Τι λέει εργαζόμενος στον σιδηροδρομικό σταθμό της Καλαμπάκας

Την ίδια ώρα, στο T-live μίλησε εργαζόμενος στο σιδηροδρομικό σταθμό της Καλαμπάκας, αποκαλύπτοντας πως ο σταθμάρχης τον πρώτο μήνα της εργασίας του, δούλευε στο δικό τους σταθμό και όχι στη Λάρισα όπου εργάστηκε για μόλις μία βδομάδα.

Αυτό που γνωρίζουμε για τον σταθμάρχη που κατηγορείται είναι ότι ξεκίνησε να εργάζεται ως σταθμάρχης μετά την εκπαίδευσή του, στις 24 Ιανουαρίου. Σε εσάς, Στην Καλαμπάκα;

Ναι, ήταν εδώ στην Καλαμπάκα εργαζόταν.

Για πόσο καιρό; Θα σας εξηγήσω γιατί. Εμάς μας ενημέρωσαν ότι στο σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας εργαζόταν μόλις μία βδομάδα.

Ναι, ναι ισχύει αυτό.

Και ότι προηγουμένως, τον πρώτο μήνα που ξεκίνησε να εργάζεται ήταν σε εσάς;

Ο πρώτος μήνας της εργασίας του ήταν εδώ, στην Καλαμπάκα.

Ο σιδηροδρομικός σταθμός ο δικός σας είναι πιο απλός από αυτόν της Λάρισας ή έχει τις ίδιες απαιτήσεις έτσι με κλειδιά;

Όχι, όχι πολύ πιο απλός, πάρα πολύ πιο απλός, καμία σχέση.

Άρα η δουλειά ενός σταθμάρχη είναι πιο απλή, απ’ ό, τι η δουλειά του στο σταθμό της Λάρισας;

Εννοείται αυτό.

Εσείς εργαστήκατε μαζί του, στην ίδια βάρδια;

Ναι, βεβαίως και είμαι σε σοκ με όλο αυτό και είναι κρίμα όλο αυτό.

Πώς ήταν στη δουλειά του;

Πολύ τυπικός, ήταν πάρα πολύ τυπικός ο άνθρωπος. Προφανώς έχει ξεχαστεί εντελώς ο σταθμάρχης, προφανώς, δεν ξέρω, δεν μπορώ να δικάσω και να προδικάσω, προς Θεού, πρέπει να έχει ξεχαστεί εντελώς ο άνθρωπος, δεν είχε γυρίσει καν τα κλειδιά από την κάθοδο στην είσοδο της Λάρισας, να μπει στην άνοδο, δηλαδή στη δεύτερη γραμμή και ώστε να ακολουθήσει τη γραμμή ανόδου, να πάει μέχρι τον επόμενο σταθμό εν ενεργεία.

Η απάντηση του προϊσταμένου της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας Λάρισας

Το T-live επικοινώνησε με τον προϊστάμενο της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας Λάρισας, ο οποίος και αποφασίζει σε ποιο σιδηροδρομικό σταθμό θα εργαστεί ο κάθε σταθμάρχης προκειμένου να μας απαντήσει για ποιο λόγο ο 59χρονος σταμάτησε να εργάζεται στην Καλαμπάκα που είναι πιο απλός σταθμός και αποφασίστηκε να δουλέψει στο σταθμό της Λάρισας, δηλαδή σε έναν από τους πιο νευραλγικούς σταθμούς της σιδηρογραμμής. Ο ίδιος αρνήθηκε να απαντήσει σε οποιαδήποτε ερώτηση.

zappit.gr