Αυτός είναι ο κρητικός δημιουργός του παιχνιδιού που έχει προκαλέσει φρενίτιδα!

Αυτός είναι ο κρητικός δημιουργός του παιχνιδιού που έχει προκαλέσει φρενίτιδα!

Ένας νέος Κρητικός κατάφερε να εθίσει περισσότερους από 1.000.000 χρήστες όλων των ηλικιών κάνοντάς τους να μην ξεκολλάνε από τα κινητά τους!

Ο δημιουργός του Quizdom τα κατάφερε στην Ελλάδα της κρίσης, δημιουργώντας ένα παιχνίδι ερωτήσεων σε κινητά iOS και Android. Μία ερώτηση, τέσσερις πιθανές απαντήσεις. Πώς κάτι τόσο απλό κατάφερε να διαγράψει μία τόσο εντυπωσιακή πορεία και να γίνει σημείο αναφοράς;

Ο Τριαντάφυλλος μεγάλωσε στην Γερμανία, σπούδασε μαθηματικά, έκανε διδακτορικό στα μαθηματικά, ασχολήθηκε με προγραμματισμό αλλά αυτό που τον ενδιέφερε πάντα ήταν τα IT startups.

“Είχα προγραμματίσει όταν ήμουν 13 το πρώτο μου παιχνίδι, λέει ο Τριαντάφυλλος, το πούλησα όταν ήμουν 14, στα 18 είχα εταιρεία που πουλούσε ιστοσελίδες οπότε πάντα σκεφτόμουν να κάνω κάτι. Δεν το έκανα, σπούδασα μαθηματικά και δούλεψα σαν σύμβουλος εταιρειών αλλά μετά σκέφτηκα ότι ήρθε η ώρα να κάνω κάτι δικό μου. Είχα πολλές ιδέες και μία από αυτές ήταν το Quizdom, σαν social παιχνίδι. Ήμασταν πολλά άτομα στην αρχή αλλά κυρίως εγώ. Ήμουν full time και έβαλα όλα τα έξοδα που χρειάζονταν από χρήματα που είχα μαζέψει από την εταιρεία που εργαζόμουν. Είχα δει μαζί με άλλους ότι είναι ένα πολύ ωραίο concept που υπάρχει σε πολλές χώρες και γλώσσες. Έκανα έρευνα και είδα ότι δεν υπήρχε κάτι τέτοιο στην Ελλάδα”.
Αυτός είναι ο κρητικός δημιουργός του παιχνιδιού που έχει προκαλέσει φρενίτιδα!

Τι κάνει το Quizdom τόσο ιδιαίτερο; “Το γεγονός ότι υπάρχει παντού, είναι ένδειξη ότι είναι ένα καλό concept. Είναι πιο πολύ θετικό ότι υπάρχει παντού παρά αρνητικό. Επίσης είναι εθιστικό γιατί διαλέγεις κάτι και θέλεις να είναι σωστό. Κι αν δεν είναι σωστό, στο Quizdom γίνεται κόκκινο και βγάζει κι έναν όχι ευχάριστο ήχο, οπότε θα παίξεις μέχρι να βγει πράσινο και να ακουστεί ένας ευχάριστος ήχος. Άρα είναι και ψυχολογικά εθιστικό κι ακόμη περισσότερο ενώ το παίζεις σε κινητό και πατάς τις απαντήσεις για να βγουν αυτοί οι ήχοι. Το δεύτερο κομμάτι είναι πως μέχρι τώρα δεν μπορούσες να παίξεις εναντίον άλλων παικτών κι αυτό είναι η πρωτοτυπία του παιχνιδιού. Ακόμη στα θετικά βάζουμε ότι μαθαίνεις πράγματα και δεν χάνεις τον χρόνο σου άσκοπα, ενώ τα levels και τα rankings δημιουργούν και λίγο ανταγωνισμό. Τέλος, νομίζω ότι δίνουμε έναν καλό συνδυασμό ερωτήσεων. Και εύκολες και δύσκολες και αστείες και περίεργες, κάτι που νομίζω ότι κάνει το παιχνίδι ευχάριστο και διασκεδαστικό”.

Από πού προέρχονται τα έσοδα; “Από διαφημίσεις και In app αγορές (σ.σ. αγορές μέσα στην εφαρμογή). Ο αρχικός, μίνιμουμ στόχος ήταν οι 200.000 λήψεις. Είχα φιλοδοξίες για πολύ μεγάλα νούμερα και το έκανα με αυτή την ελπίδα. Πως πάει κάποιος στην Ολυμπιάδα που είναι καλός κι έχει την ελπίδα να πάρει το χρυσό; Μπορεί να έχουν δέκα άτομα την ελπίδα αλλά ένας θα το πάρει. Εγώ ήξερα ότι πήγαινα για το χρυσό και ίσως οι 1.000.000 λήψεις που φτάσαμε είναι το χρυσό. Ήξερα ότι οι πιθανότητες είναι λίγες αλλά πίστευα στο concept. Τελικά τις 200.000 λήψεις τις φτάσαμε περίπου στις 20 Ιανουαρίου του 2015 και το 1.000.000 στις 16 Μαϊου.”
Αυτός είναι ο κρητικός δημιουργός του παιχνιδιού που έχει προκαλέσει φρενίτιδα!

“Αυτή την στιγμή ασχολούμαστε κυρίως με την βελτίωση του Quizdom. Σε λίγες εβδομάδες θα αλλάξει ριζικά, αφού θα μπορεί ο χρήστης να βάζει και φωτογραφία στο προφίλ του. Ήδη αυτή την στιγμή πάρα πολλοί χρησιμοποιούν το chat, περίπου το 20% των παικτών. Θέλουμε να γίνει πιο social, επίσης βάζουμε συνεχώς νέες ερωτήσεις αφού πλέον υπάρχουν 20.000 από 4.000 που ξεκινήσαμε και θέλουμε να πάμε το Quizdom και σε άλλες χώρες. Ωστόσο σκεφτόμαστε κι ένα νέο παιχνίδι, το οποίο βρίσκεται στα σκαριά. Πάλι ένα social game, παιχνίδι εναντίον άλλων χρηστών. Η αρχική ιδέα υπάρχει, αλλά θα αργήσει ακόμα γιατί έχει πολλή δουλειά το Quizdom”.

Έχει αντιληφθεί πάντως ότι το παιχνίδι έχει δημιουργήσει μία φρενίτιδα; “Υπάρχουν χρήστες που παίζουν και 10 ώρες την ημέρα. Εμείς βλέπουμε πόσα παιχνίδια παίζουν οι χρήστες την ημέρα και κάποιοι παίζουν ακόμη και 300 σε 24 ώρες. Επίσης παίρνουμε πάρα πολλά μηνύματα κάθε μέρα. Οι πιο πολλοί στέλνουν πολύ θετικά σχόλια ή κάνουν κάποιοι παρατηρήσεις”

newsit.gr