Χανιώτισσα πέθανε αφού της έκοψε το ρεύμα η ΔΕΗ – Η τελευταίες εξελίξεις (video)

Τετραπληγική Χανιώτισσα, πέθανε την Τετάρτη το μεσημέρι από ανακοπή καρδιάς, μία ώρα αφού η ΔΕΗ της είχε κόψει το ρεύμα λόγω χρέους κι ενώ, όπως λένε οι γιοι της στο zarpa.gr, χρειαζόταν την υποστήριξη τριών μηχανημάτων επί 24ωρου βάσεως (φώτο).

Η κατάσταση της 56χρονης Ευτυχίας Ποποδάκη, είχε συγκινήσει την τοπική κοινωνία τον περασμένο Μάρτιο, όταν η ίδια με επιστολή είχε κάνει γνωστό ότι ο ΟΓΑ της είχε κόψει την σύνταξη, με αποτέλεσμα να μην μπορεί πλέον να πληρώσει ούτε τη θεραπεία της.
Χανιώτισσα πέθανε αφού της έκοψε το ρεύμα η ΔΕΗ - Η απάντηση της ΔΕΗ

Τετραπληγική Χανιώτισσα, πέθανε την Τετάρτη το μεσημέρι από ανακοπή καρδιάς, μία ώρα αφού η ΔΕΗ της είχε κόψει το ρεύμα λόγω χρέους κι ενώ, όπως λένε οι γιοι της στο zarpa.gr, χρειαζόταν την υποστήριξη τριών μηχανημάτων επί 24ωρου βάσεως (φώτο).

Η κατάσταση της 56χρονης Ευτυχίας Ποποδάκη, είχε συγκινήσει την τοπική κοινωνία τον περασμένο Μάρτιο, όταν η ίδια με επιστολή είχε κάνει γνωστό ότι ο ΟΓΑ της είχε κόψει την σύνταξη, με αποτέλεσμα να μην μπορεί πλέον να πληρώσει ούτε τη θεραπεία της.

Δυστυχώς, οι φόβοι της σήμερα επιβεβαιώθηκαν με τον πιο τραγικό τρόπο αφού λόγω χρέους, o ΔΕΔΔΗΕ, προχώρησε σε διακοπή παροχής ρεύματος, για χρέος, σύμφωνα με τους γιους της που δεν ξεπερνά τα 800 ευρώ. “Χρωστούσε μόνο το χαράτσι κι έναν λογαριασμό. Η ΔΕΗ ήταν ενήμερη για την κατάστασή της, εδώ και χρόνια. Πάντα μας ενημέρωναν ακόμα και για διακοπή ρεύματος” λέει ο γιος της Ανδρέας “Όπως βλέπετε, το ρολόι είναι ακριβώς δίπλα στο παράθυρο. Ο υπάλληλος που έκοψε το ρεύμα, δεν άκουσε τους συναγερμούς από τα μηχανήματα που χτυπούσαν όλα μαζί;” αναρρωτιέται.

Τα ακριβή αίτια του θανάτου της 56χρονης αναμένεται να προσδιορίσει η νεκροψία-νεκροτομή, την οποία και περιμένουν οι συγγενείς της, για να καταθέσουν μήνυση κατά παντός υπευθύνου, διεκδικώντας αποζημιώσεις.

Η αρχική απάντηση της ΔΕΗ

Χανιώτισσα πέθανε αφού της έκοψε το ρεύμα η ΔΕΗ - Η απάντηση της ΔΕΗΤα αδικαιολόγητα επιχειρεί να δικαιολογήσει η ΔΕΗ με σχετική της ανακοίνωση, για το θάνατο τετραπληγικής Χανιώτισσας μετά και τη διακοπή του ρεύματος από τη ΔΕΗ κι ενώ η 56χρονη για να επιβιώσει χρειαζόταν την υποστήριξη τριών μηχανημάτων επί 24ωρου βάσεως. ( δείτε εδώ )

Η ΔΕΗ στην ανακοίνωση της σημειώνει πως η 56χρονη «ουδέποτε υπήρξε ενταγμένης στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.»

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης της ΔΕΗ:

«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:

Ύστερα από σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που είναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.

Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».

Νέα ανακοίνωση της ΔΕΗ για το θάνατο της 56χρονης – Προχωρά σε Διοικητική προανάκριση

«Θα θέλαμε πρωτίστως να εκφράσουμε τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένεια της εκλιπούσας», επισημαίνει σε νέα ανακοίνωσή της η ΔΕΗ για το θάνατο της 56χρονης τετραπληγικής στα Χανιά και προσθέτει:

«Σχετικά με δηλώσεις σε ΜΜΕ, ότι το τοπικό Κατάστημα της ΔΕΗ στα Χανιά γνώριζε για την κατάσταση της υγείας του καταναλωτή, σας γνωρίζουμε ότι:

•Ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση δεν προβαίνει ποτέ σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.

•Πρόσθετα επισημαίνουμε ότι δεν υπάρχει κανένα γραπτό αίτημα για τη συγκεκριμένη περίπτωση και ουδέποτε έχει ζητηθεί διακανονισμός οφειλής.

Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν γνώριζε και δεν θα μπορούσε να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.

Ωστόσο, όπως προβλέπουν οι Κανονισμοί της Επιχείρησης, αλλά και όπως επιβάλλει η αντιμετώπιση σοβαρών συμβάντων, έχει συσταθεί Επιτροπή Διοικητικής Προανάκρισης για την πλήρη καταγραφή της υπόθεσης, αξιολόγησης των συμβάντων και διαδικασιών που ακολουθήθηκαν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σήμερα στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο της Πολιτείας είναι ενταγμένοι 656.000 καταναλωτές οι οποίοι δεν διατρέχουν οποιοδήποτε κίνδυνο διακοπής ρεύματος λόγω οφειλής. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται και 5.874 άτομα που ύστερα από σχετική αίτηση τους και έγκριση της Πολιτείας έχουν ενταχθεί στην ειδική κατηγορία ατόμων που χρήζουν ανάγκης μηχανικής υποστήριξης.

Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών, απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».

“Και όμως είχαμε προβλέψει το κίνδυνο λόγω διακοπής ηλεκτροδότησης”

“Και όμως είχαμε προβλέψει τον κίνδυνο λόγω διακοπής ηλεκτροδότησης”, είναι ο τίτλος επιστολής που εξέδωσε η Ένωση Καταναλωτών Ηρακλείου, με αφορμή το θάνατο της 56χρονης τετραπληγικής γυναίκας στα Χανιά με την οποία τονίζει ότι από το 2011, είχε προχωρήσει σε ενέργειες, προσπαθώντας να προστατεύσει ευάλωτες ομάδες.

Στην ανακοίνωσή αναφέρονται τα εξής:

Η Ένωση Καταναλωτών Ηρακλείου – Κρήτης το 2011 αντιλαμβανόμενη τους κινδύνους που διέτρεχαν ασθενείς με αδυναμία πληρωμής των λογαριασμών της ΔΕΗ είχε έγκαιρα κινηθεί και επ’ απειλή σκοπούμενης βλάβης και απώλεια ζωής είχε εξασφαλίσει σχετική ρύθμιση από την επιχείρηση.

Δυστυχώς το ελληνικό γκουβέρνο για μια ακόμη φορά εκδήλωσε την απάνθρωπη ολιγωρία του με τραγική συνέπεια τον θάνατο της συνανθρώπου μας στα Χανιά. Πιστεύουμε ότι ο εισαγγελέας θα πρέπει να έχει πλέον τον λόγο. Παράλληλα όμως θα πρέπει η κυβέρνηση πάραυτα να θεσπίσει την απόλυτη απαγόρευση διακοπής ηλεκτροδότησης σε όλους τους ηλικιωμένους άνω των 65 ετών καθώς και σε όλους τους πάσχοντες που χρησιμοποιούν ηλεκτροδοτούμενες συσκευές η συντηρούν φάρμακα σε ψυγείο.

Η διαδικασία θα πρέπει να είναι απλή για τους πολίτες. Επιπλέον θα πρέπει να απαγορευτεί κάθε ενέργεια διακοπής ηλεκτροδότησης εφόσον το αρμόδιο συνεργείο διαπιστώσει εντός της οικίας ότι υπάρχει ασθενής των παραπάνω κατηγοριών.

Φτάνει πια η απρόσωπη απανθρωπιά των υπηρεσιών.

Παρακάτω επισυνάπτουμε το συναφές, προφητικό δελτίο τύπου με ημερομηνία έκδοσης 13/12/2011 με το οποίο επιχειρήσαμε να αποτρέψουμε τραγικές συνέπειες όπως η χθεσινή…
———————————————————-

Τρίτη, 13 Δεκέμβριος 2011

Απετράπη η διακοπή ρεύματος σε ασθενείς με μηχανική υποστήριξη

Η Ένωση Καταναλωτών Ηρακλείου – Κρήτης, για όσα από τα μέλη της, χρήζουν μηχανικής υποστήριξης από ηλεκτρικές ιατρικές συσκευές (αναπνευστήρες, συμπυκνωτές οξυγόνου, ηλεκτρικά κρεβάτια / στρώματα, νεφελοποιητές φαρμάκων, ηλεκτρικά αμαξίδια κ.α.) συνδράμει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας για την αποτροπή της διακοπής ηλεκτροδότησης εφόσον αδυνατούν να εξοφλήσουν προς τη ΔΕΗ το Έκτακτο Ειδικό Τέλος (χαράτσι).
Συγκεκριμένα, με κατεπείγον έγγραφο η Ένωση Καταναλωτών Ηρακλείου – Κρήτης επισήμανε στο Υπουργείο Οικονομικών και στην Κεντρική Δ/νση Εμπορίας της ΔΕΗ, τις σοβαρότατες συνέπειες στη ζωή των ασθενών, που υποστηρίζονται από ηλεκτρικές ιατρικές συσκευές, φέροντας τους ενώπιον των ευθυνών τους, για τυχόν διακοπή του ρεύματος λόγω οικονομικής αδυναμίας καταβολής του έκτακτου ειδικού τέλους που περιλαμβάνεται στους τελευταίους λογαριασμούς της ΔΕΗ.
Εσπευσμένα η αρμόδια υπηρεσία της ΔΕΗ εξέδωσε και διαβίβασε προς την Ένωση Καταναλωτών Ηρακλείου – Κρήτης την ακόλουθη απάντηση / απόφαση:

Τα άτομα τα οποία χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, εάν δεν το έχουν δηλώσει ήδη στη ΔΕΗ, τότε πρέπει να το δηλώσουν προσκομίζοντας όλα τα απαραίτητα έγγραφα από τα οποία να προκύπτει η ανάγκη της μηχανικής υποστήριξης, ώστε η ΔΕΗ σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών να εξετάσουν τη δυνατότητα αποτροπής της διακοπής ηλεκτροδότησης των ακινήτων τους λόγω μη εξόφλησης του ΕΕΤΗΔΕ

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση είμαστε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση
Δ/νση Πωλήσεων / Τομέας Δικτύου Πωλήσεων

Κατόπιν τούτου η Ένωση Καταναλωτών Ηρακλείου – Κρήτης, ενημερώνει τα μέλη της και τους πολίτες που εμπίπτουν στην ως άνω κατηγορία και αδυνατούν να καταβάλουν το «Έκτακτο Ειδικό Τέλος» που περιλαμβάνεται στο τιμολόγιο της ΔΕΗ να επικοινωνήσουν με την ΕΝ.Κ.Η. – Κρήτης ή να προσέλθουν στα γραφεία προκειμένου να ενημερωθούν για να υποβάλουν το συντομότερο Αίτημα με τα σχετικά δικαιολογητικά προς τη ΔΕΗ και το Υπουργείο Οικονομικών ώστε να αποφευχθεί η διακοπή της ηλεκτροδότησης των κατοικιών τους.

Απαραίτητα Δικαιολογητικά:
1) Ιατρική Γνωμάτευση / Πιστοποιητικό για χρήση ηλεκτρικής ιατρικής συσκευής θεωρημένο από Δημόσιο Νοσοκομείο.
2) Φωτοτυπία Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας
3) Φωτοτυπία του Λογαριασμού της ΔΕΗ που φαίνεται το Έκτακτο Ειδικό Τέλος
4) Φωτοτυπία του Εκκαθαριστικού της Εφορίας του 2011 ή του Ε1 του 2011.
5) Εξουσιοδότηση προς την Ένωση Καταναλωτών Ηρακλείου – Κρήτης με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής. (δίνεται από την ΕΝ.Κ.Η. – Κρήτης)
6) Οτιδήποτε άλλο δικαιολογητικό ή στοιχείο κρίνει ο καταναλωτής αναγκαίο προς υποβολή.
Οι εξουσιοδοτήσεις με το σχετικό Αίτημα περί μη διακοπής της ηλεκτροδότησης, θα παρέχονται στα μέλη της ΕΝ.Κ.Η. – Κρήτης που ανήκουν στη συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών, θα συμπληρώνονται και θα υποβάλλονται από την Ένωσή μας στις συναρμόδιες υπηρεσίες.

Γραφεία ΕΝΚΗ Κρήτης: Ανωπόλεως 29 (πλατεία Ελευθερίας, πάροδος οδού Πεδιάδος), Τηλέφωνα: 2810.240450 & 6949 627139, 6982 502713
NeΔΣ Ένωσης Καταναλωτών Ηρακλείου – Κρήτης (ΕΝΚΗ

“Να τους πείτε συγχαρητήρια που σκότωσαν έναν άνθρωπο”

"Να τους πείτε συγχαρητήρια που σκότωσαν έναν άνθρωπο"Σκηνές που δένουν κόμπο το στομάχι εκτιλύχθηκαν το μεσημέρι στο σπίτι της άτυχης 56χρονης τετραπληγικής Χανιώτισσας που έφυγε από τη ζωή μετά τη διακοπή παροχής του ηλεκτρικού ρεύματος.

Λίγο πριν τις 15.00 το μεσημέρι συνεργείο της ΔΕΗ συνοδευόμενο από την αστυνομία προκειμένου να αποφευχθεί το ενδεχόμενο έντασης, έφτασε στο σπίτι της οικογένειας Ποποδάκη, για να επανασυνδέσει το ηλεκτρικό ρεύμα.

Συγγενείς δεν άντεξαν και μέσα στον πόνο τους φώναξαν προς στο συνεργείο “Συγχαρητήρια να τους πείτε που σκότωσαν έναν άνθρωπο”:

Βασανιστικά τα γιατί, οργή και πόνος στους συγγενείς οι οποίοι μετά τον άδικο χαμό της 56χρονης έχουν να διαχειριστούν και την ανακοίνωση της ΔΕΗ σύμφωνα με την οποία η 56χρονη δεν είχε δηλωθεί στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών.

Η οργή και η αγανάκτηση ξεχειλίζουν και ο γιος της Ευτυχίας Ποποδάκη είναι σαφής, ερωτώμενος για το αν είχε ενημερωθεί ή όχι η ΔΕΗ για την κατάσταση…

“O λογαριασμός ο οποίος σκότωσε τη μητέρα μου”

Ο γιος της αδικοχαμένης γυναίκας, μας έδειξε το λογαριασμό που σύμφωνα με τον ίδιο σκότωσε τη μητέρα του:

“Περιμένουμε και την ιατροδικαστική εξέταση προκειμένου να καταθέσουμε μήνυση κατά παντός υπευθύνου και του ΔΕΔΔΗΕ και του υπαλλήλου ακόμα που έκοψε το ρεύμα. Δεν είναι δυνατόν να κόβουν το ρεύμα σε μια γυναίκα που ζούσε χάρις στην υποστήριξη μηχανήματος. Χωρίς τεχνική υποστήριξη η μητέρα μου είχε μια ώρα ζωής καθώς τόσο διαρκούσε η μπαταρία”, μας είπε ο Ανδρέας για να συμπληρώσει χαρακτηριστικά:

“Το ρολόι είναι ελάχιστους πόντους μακριά από το παράθυρο της κρεβατοκάμαρας που βρίσκονταν η μητέρα μου, μα καλά κανείς τους δεν είδε; κανείς δεν άκουσε; το μηχάνημα έχει 4 διαφορετικά αλάρμ σε περίπτωση διακοπής ρεύματος…”