Tο νέο πρόσωπο της Gucci

Tο νέο πρόσωπο της Gucci

Mπορεί ένακορίτσι που διαθέτει αμύθητη περιουσία, ανήκει στις πιο πολυσυζητημένες jet setters και είναι ιδιαίτερα «φειδωλή» στις κοινωνικές της εμφανίσεις να γίνει το νέο πρόσωπο ιταλικού οίκου μόδας;

«Ναι, μπορεί!» απαντά ο οίκος Gucci. Αλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που ένα διάσημο brand συνδυάζει το όνομά του με μια γυναίκα-μύθο. Περίτρανο παράδειγμα τέτοιου είδους «συμμαχίας» που στιγμάτισε την ιστορία της μόδας είναι εκείνο της Ηermes με την αδικοχαμένη πριγκίπισσα του Μονακό Γκρέις Κέλι -χάρη στην οποία «γεννήθηκε» η διάσημη τσάντα Kelly Bag- καθώς και η σύμπραξη του οίκου Givenchy με την Οντρεϊ Χέπμπορν.

Σε αντίθεση με τις παραπάνω κυρίες, η Αθηνά Ωνάση δεν ασχολείται με τη μόδα και ντύνεται ως επί το πλείστον κάζουαλ περνώντας τις περισσότερες ώρες της ημέρας της στον χωμάτινο στίβο. Αυτό ακριβώς ήταν που έδωσε την ιδέα στον γνωστό ιταλικό οίκο προκειμένου να τη συμπεριλάβει στη λίστα με τις προσωπικότητες που «φέρουν» την υπογραφή του.

Η Αθηνά Ωνάση είναι μια από τις διασημότερες αμαζόνες του κόσμου, ιδιότητα που σε συνδυασμό με το διάσημο όνομά της κάνει το άθλημα να μοσχοπουλάει. Η ανακοίνωση και μόνο της συμμετοχής της σε αγώνες γεμίζει τις λίστες με τους αναβάτες σε χρόνο ρεκόρ.

Υπάρχει όμως και το άλλο: στους αγώνες που συμμετέχει αποτελεί την ύψιστη χαρά των παπαράτσι. Μια φωτογραφία της στους στάβλους ή την ώρα που παίρνει οδηγίες από τον σύζυγό της πωλείται κυριολεκτικά μια περιουσία.

Ακόμη και στο Grand Prix «Χριστίνα Ωνάση» που πραγματο- ποιήθηκε πριν από κάποια χρόνια στην Ελλάδα με δική της χορηγία, η ίδια απέφευγε κάθε είδους κάμερα ωθώντας τους φωτογράφους του lifestyle σε ένα ανελέητο κυνηγητό. Επί μιάμιση εβδομάδα η Αθηνά ήταν το πρόσωπο των ημερών καθώς η αγωνιστική εμφάνιση του συζύγου της «Ντόντα» και οι βραδινές τους έξοδοι πρωταγωνιστούσαν σε ελληνικά αλλά και ξένα περιοδικά.

Για τους μόνους που έκανε εξαίρεση και πόζαρε χωρίς καμία αντίδραση ήταν για μία πανάκριβη φίρμα ελβετικών ρολογιών και για μία πολυεθνική εταιρεία καλλυντικών, που ήταν οι «επίσημοι χο- ρηγοί» του αθλητικού event…

Πάνω από τα εμπόδια με φουλάρια αλλά και μπότες Gucci

Η ιδέα να αξιοποιηθούν κάποιοι διεθνείς celebrities από τον γνωστό ιταλικό οίκο μόδας ήρθε με την καθιέρωση των αγώνων ιππασίας «Gucci Masters Grand Prix». Στον ομώνυμο αγώνα που έγινε στις αρχές του περασμένου Δεκέμβρη στο γαλλικό χωριό Βιλπέντ, ανεξάρτητα από τις αγωνιστικές επιδόσεις της, η Αθηνά Ωνάση έκλεψε για ακόμη μια φορά την παράσταση και τα φλας.

Οι αντι- δράσεις ήταν αναμενόμενες: οι κοσμικές στήλες δεν ασχολήθηκαν τόσο με την είδηση ότι ο οίκος Gucci μπαίνει για τα καλά στην ιππασία, ως επίσημος χορηγός των αγώνων, αλλά με την Ελληνίδα κληρονόμο. Αποτέλεσμα; Αμέτρητα δημοσιεύματα σε περιοδικά παγκόσμιας κυκλοφορίας απέδειξαν ότι η ελληνικής καταγωγής αμαζόνα μπορεί να διεκδικήσει επάξια τον τίτλο της πρέσβειρας του Gucci.

Ο ιταλικός οίκος θα προμοτάρει τους ιπ- πικούς αγώνες του χρησιμοποιώντας φωτογραφικά ενσταντανέ από τη συμμετοχή της σε διάφορους αγώνες. Ωστόσο, δεν θα είναι η μόνη που θα λάβει το πα- ραπάνω προνόμιο. Το ίδιο θα συμβεί και με μια ακόμη διάσημη φίλη της, την κόρη της Καρολίνας του ΜονακόΣαρλότΚασιράγκι,εξίσουταλαντούχαστον καλπασμό και τα εμπόδια.

ΠΗΓΗ Πρώτο ΘΕΜΑ