Τι γυρεύουν τρεις Χανιώτες σεφ στην Γαλλική Πρεσβεία;

Τι γυρεύουν τρεις Χανιώτες σεφ στην Γαλλική Πρεσβεία;

Τι γυρεύουν τρεις Χανιώτες σεφ στην Γαλλική Πρεσβεία;

Τρεις γνωστοί Χανιώτες σεφ βρέθηκαν καλεσμένοι της Γαλλικής Πρεσβείας, στην εκδήλωση που διοργανώθηκε για την έλευση του γαστρονομικού οδηγού Gault & Millau στην Ελλάδα.

Πρόκειται για τους Γιάννη Τσιβουράκη (Corporate Chef του ομίλου Euphoria – Minoa Palace), Βασίλη Σικαλιά (Chef του εστιατορίου Ζέππος) και Νικόλαο Σταυρακάκη (Executive Chef στο Kakkos Beach)

Οι τρεις χανιώτες ήταν προσκεκλημένοι μαζί με άλλους chef, pastry chef, γευσιγνώστες και ανθρώπους του χώρου στην εκδήλωση για τον γαστρονομικό οδηγό – θεσμό στην Γαλλία με ιστορία 50 χρόνων που πλέον έρχεται και στην Ελλάδα με σκοπό την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας και των πρώτων υλών.

Τη βραδιά προλόγισαν οι: Ντίνα Νικολάου, Ηλίας Μαμαλάκης, Στέλιος Παρλιάρος και Δημήτρης Κατριβεσης.

Ο γαστρονομικός οδηγός Gault & Millau ήρθε στην Ελλάδα με στόχο να αναδείξει την ελληνική γαστρονομία, τα εστιατόρια, τους chef και τα προϊόντα της. Οι ελληνικές γεύσεις θα ταξιδέψουν ανά την υφήλιο, καθώς το Gault & Millau είναι να βάλει τη χώρα στον παγκόσμιο γαστρονομικό χάρτη.
Τι γυρεύουν τρεις Χανιώτες σεφ στην Γαλλική Πρεσβεία;
Ο γαστρονομικός θεσμός Gault & Millau ξεκίνησε από την Γαλλία την δεκαετία του ’60 όταν ο Henri Gault και ο Christian Millau, δύο δημοσιογράφοι και κριτικοί εστιατορίων ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν έναν μοντέρνο οδηγό αξιολόγησης εστιατορίων, προσαρμοσμένο στις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας. Σήμερα ο Gault & Millau είναι ένας διεθνής θεσμός που έχει σαν στόχο την διαφύλαξη και την διατήρηση της ποιότητας της γαστρονομίας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αυτή τη στιγμή ο θεσμός δραστηριοποιείται σε 22 χώρες και κατακτά συνεχώς νέους γαστρονομικούς προορισμούς γνωρίζοντας νέες κουζίνες και γευστικές συνήθειες από κάθε γωνιά του πλανήτη.

Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό γαστρονομικό δίκτυο αποτελούμενο από εστιατόρια που αξιολογούνται μέσα από ένα αξιοκρατικό σύστημα βασιζόμενο στην κριτική εκπαιδευμένων επιθεωρητών από τον θεσμό, που είναι υποχρεωμένοι να υπογράψουν σύμφωνο εχεμύθειας.

Ο επιθεωρητής επισκέπτεται το εκάστοτε εστιατόριο σε ρόλο πελάτη αναλαμβάνει το κόστος του γεύματος και κρίνει τη γεύση, την ποιότητα, την εξυπηρέτηση, την ατμόσφαιρα καθώς και την σχέση ποιότητας τιμής.

zarpanews.gr