Τα πάνω κάτω στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της Κρήτης – Στη Σούδα η RYANLINES

Τα πάνω κάτω στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες της Κρήτης – Στη Σούδα η RYANLINES

Δυναμική είσοδο στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες κάνει η Ryanair καθώς η θυγατρική της, RYANLINES ξεκινά δρομολόγια από το λιμάνι της Σούδας προς πέντε ελκυστικούς προορισμούς, δημιουργώντας νέες προοπτικές για τον τουρισμό και τις μεταφορές τη δυτική Κρήτη.

Αναλυτικά, η RYANLINES θα συνδέει ακτοπλοϊκώς το λιμάνι της Σούδας με τους εξής προορισμούς:
• Πειραιά
• Μύκονο
• Θεσσαλονίκη
• Μάλτα
• Ντέρνα (Λιβύη)

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η RYANLINES
Η συγκεκριμένη ναυτιλιακή εταιρεία είναι θυγατρική της Ryanair, με τους Ιρλανδούς ν’ αποφασίζουν να κάνουν δυναμική… είσοδο και στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες εφαρμόζοντας και σε αυτό τον κλάδο low cost πρακτικές.
Χαρακτηριστικό είναι ότι μια απλή θέση στο κατάστρομα χωρίς αποσκευές κοστίζει 5€. Σημαντική καινοτομία αποτελεί το ότι τα πλοία της RYANLINES είναι 100% ηλεκτρικά με μηδενική εκπομπή αερίων. Για την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας θα χρησιμοποιούνται ηλιακά πάνελ, τελευταίας τεχνολογίας. Η συγκεκριμένη επένδυση, χρηματοδοτήθηκε από το πρόγραμμα Horizon 2020 της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Πρόκειται για πλοία μεσαίου μεγέθους, για τη μεταφορά επιβατών, ΙΧ αυτοκινήτων, φορτηγών και εμπορευματικών οχημάτων.

ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΙΑ;
Η επιλογή των Χανίων, έγινε χάρη στις πρωτοβουλίες που ανέλαβαν ο δήμαρχος Χανίων αλλά και το ΕΒΕΧ, με στόχο την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών αλλά και την ανάδειξη της Σούδας ως διακομιστικού κέντρου επιβατών στην ανατολική Μεσόγειου.
«Μεθοδικά και αθόρυβα δουλέψαμε αρκετό καιρό σε αυτό το πρότζεκτ και σήμερα το ανακοινώνουμε με κάθε επισιμότητα», δήλωσε ο δήμαρχος Χανίων Τάσος Βάμβουκας, ευχαριστώντας την κυβέρνηση και ιδιαίτερα τον υπουργό Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή για τη συμβολή τους.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
Τα πλοία θα έχουν τη δυνατότητα να εκτελούν το δρομολόγιο προς Πειραιά σε 5 ώρες, προς Μύκονο σε 6, προς Θεσσαλονίκη σε 12, προς Μάλτα σε 15 και προς Ντέρνα σε 6 ώρες. Τα δρομολόγια για τους ελληνικούς προορισμούς θα γίνονται όλο τον χρόνο, όπως και αυτό για τη Ντέρνα, ενώ το δρομολόγιο της Μάλτας θα εκτελείται από Μάιο μέχρι Σεπτέμβριο. Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν στις 2 Μαίου, καθώς η εταιρεία δεν θέλησε να προκαλέσει την αντίδραση της ΠΕΜΕΝ ξεκινώντας από την Πρωτομαγιά.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
Η έκδοση εισιτηρίων θα γίνεται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. Πέρα από τη θέση καταστρώματος (5€ χωρίς βαλίτσα), προβλέπονται ακόμα θέσεις σε αεροπορικά καθίσματα (10 ευρώ αλλά και 20 ευρώ με έξτρα χώρο για τα πόδια) . Για τους επιβάτες που θέλουν κρεβάτι, υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε θάλαμο (12 κουκέτες) ή στην πρώτη θέση σε δίκλινες καμπίνες.
Στο πλοίο θα λειτουργεί Καζίνο και πρακτορείο του ΟΠΑΠ, με μέρος των εσόδων από τα τυχερά παιχνίδια να πηγαίνει για το ταμείο του ΝΑΤ μετά από πιέσεις που άσκησε η κυβέρνηση για να εξασφαλίσει τα ασφαλιστικά δικαιώματα των ναυτικών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για την ονοματοδοσία των πλοίων γίνεται ηλεκτρονική ψηφοφορία, στην οποία οποία μπορείτε να συμμετέχετε ΕΔΩ.

και για όσους δεν καταλάβατε είναι σίγουρα το πιο πετυχημένο πρωταπριλιάτικα ψέματα από την συντακτική ομάδα των Χανιώτικων νέων… καλό μήνα