«Oh My Greece»: Με άρωμα Χανίων η νέα καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

«Oh My Greece»: Με άρωμα Χανίων η νέα καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Η νέα καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού με τίτλο «Oh My Greece | Unlock the Feeling» παρουσιάστηκε χθες στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, Νίκος Σκαλκώτας, με πλήθος εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα να δίνουν το παρών.

Το video γυριστηκε απο την εταιρεία DTMH για λογαριασμό της Marketing Greece, σε σκηνοθεσία του Μιχάλη Μπέκου. H παραγωγή ειχε γυρίσματα στις Κυκλάδες, στα Μετέωρα, στην Αθήνα και το Σούνιο ενω ενα μεγάλο μέρος της γυρίστηκε στην Κρήτη.

Στο βίντεο διακρίνεται το Φαράγγι των Μεσκλών, τα Σειτάν λιμάνια, Σταυρός Ακρωτηρίου, Φαλάσαρνα, Ταμπακαριά, Καψαλιανά, Ρέθυμνο, Ελεύθερνα κ.α Εντυπωσιακές είναι οι υποβρύχιες λήψεις έγιναν στα Σειτάν λιμάνια και στα Φαλάσαρνα. Το location service για την Κρήτη είχε αναλάβει η Χανιώτικη εταιρεία FIXER IN CRETE και συμμετείχαν πολλοί Κρητικοί.

Δείτε το βίντεο εδώ:

haniotika-nea.gr