Ο σκηνοθέτης του Σασμού παραιτείται – Η «καταγγελία» για βιασμό και η προσφυγή στη Δικαιοσύνη

Ο σκηνοθέτης του Σασμού παραιτείται – Η «καταγγελία» για βιασμό και η προσφυγή στη Δικαιοσύνη

Ο σκηνοθέτης του Σασμού παραιτείται – Η «καταγγελία» για βιασμό και η προσφυγή στη Δικαιοσύνη
explore Chania

Με μία μακροσκελή ανάρτησή του στο Facebook, ο Κώστας Κωστόπουλος, σκηνοθέτης της γνωστής και αγαπημένης σειράς του Alpha αποκαλύπτει πως παραιτείται από τη θέση του μέχρι να ξεκαθαριστεί το τοπίο σε ό,τι έχει να κάνει με τη μήνυση που κατέθεσε γνωστή ηθοποιός, υποστηρίζοντας πως έχει βιαστεί από γνωστό σκηνοθέτη.

Ο Κώστας Κωστόπουλος με τη ανάρτησή του, αφού αποκαλύπτει πως γνωρίζει την ηθοποιό που έκανε τη μήνυση εις βάρος γνωστού σκηνοθέτη, τοποθετείται δημόσια επί του θέματος. Μάλιστα αποκαλύπτει ότι μέσω των social media η γυναίκα αυτή εδώ και 13 χρόνια τον απειλούσε και άφηνε υπαινιγμούς ότι θα τον κατήγγειλε για βιασμό. Για την ίδια γυναίκα υποστηρίζει ότι ανέβαζε χιουμοριστικά βιντεάκια φωτογραφίζοντάς τον, χωρίς όμως όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην ανάρτησή του ο Κωστόπουλος ο ίδιος να πιστεύει ότι τέτοιου είδους ψεύδη θα αποκτούσαν πραγματική υπόσταση. Όπως αναφέρει στην ανάρτησή του στο Facebook:

«Εδώ και καιρό, μια γυναίκα με την οποίαν είχαμε μία περιστασιακή γνωριμία πριν από δώδεκα, δεκατρία χρόνια, με απειλεί, μέσω μηνυμάτων και υπαινιγμών στα social media, ότι θα με καταγγείλει για βιασμό.

Βλέποντας τις σχετικές της αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα διαπίστωσα ότι εμπλούτιζε συνεχώς την «καταγγελία» της, με προσωπικά κωμικά και δήθεν χιουμοριστικά βιντεάκια, «φωτογραφίζοντας» συνεχώς εμένα. Έδωσα τόπο στην οργή, αρνούμενος να πιστέψω ότι τέτοιου είδους ψεύδη θα μπορούσαν να αποκτήσουν επίσημη υπόσταση.

Τις τελευταίες ημέρες όμως, δημοσιεύματα και τηλεοπτικά ρεπορτάζ αναφέρουν ότι η γυναίκα αυτή έχει προχωρήσει σε υποβολή μήνυσης για έναν βιασμό προ δωδεκαετίας από «γνωστό σκηνοθέτη», χωρίς και πάλι να κατονομάζομαι.

Λόγοι ευθύτητας και αξιοπρέπειας μού επιβάλλουν να τοποθετηθώ δημόσια: Η «καταγγελία» αυτή, αν και εφόσον όντως αφορά εμένα, είναι απολύτως ψευδής και αποτελεί μία χυδαία απόπειρα συκοφάντησής μου. Οι αρχές και το ήθος μου είναι γνωστές σε όλους όσους συνεργάσθηκα όλες αυτές τις δεκαετίες.

Βέβαια για την υπεράσπιση του ονόματος και της προσωπικότητάς μου δεν αρκούν μόνο οι μαρτυρίες των φίλων. Δεν πρόκειται να αφήσω την συκοφαντία να σέρνεται και να διαβρώνει την επαγγελματική και προσωπική μου ζωή. Δεν έχω μάθει άλλωστε να ζώ ανάμεσα σε σκιές και φαντάσματα. Είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω την προστασία της Δικαιοσύνης στην οποία άμεσα προσφεύγω.

Δεν σκοπεύω προφανώς να αντιπαρατεθώ δημόσια με την εν λόγω γυναίκα ούτε να απαντήσω στα ψεύδη της ή να συνδιαλλαγώ μαζί της. Οι λειτουργοί της Δικαιοσύνης, στην οποία έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, είναι αυτοί στους οποίους καταφεύγω όπως θα έκανε κάθε πολίτης που θα ήθελε να προστατεύσει το όνομα του. Στο διάστημα που ακολουθεί και μέχρι να αποφανθεί η Δικαιοσύνη νιώθω την υποχρέωση να παραιτηθώ από τη σειρά την οποία σκηνοθετώ. Δεν θέλω με κανένα τρόπο αυτή η προσωπική μου περιπέτεια να φέρει σε δύσκολη θέση τους συνεργάτες μου, την παραγωγή και το κανάλι».

Ολόκληρη η ανάρτηση του Κώστα Κωστόπουλου:

«Εδώ και καιρό, μια γυναίκα με την οποίαν είχαμε μία περιστασιακή γνωριμία πριν από δώδεκα, δεκατρία χρόνια, με απειλεί, μέσω μηνυμάτων και υπαινιγμών στα social media, ότι θα με καταγγείλει για βιασμό. Βλέποντας τις σχετικές της αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα διαπίστωσα ότι εμπλούτιζε συνεχώς την «καταγγελία» της, με προσωπικά κωμικά και δήθεν χιουμοριστικά βιντεάκια, «φωτογραφίζοντας» συνεχώς εμένα. Έδωσα τόπο στην οργή, αρνούμενος να πιστέψω ότι τέτοιου είδους ψεύδη θα μπορούσαν να αποκτήσουν επίσημη υπόσταση. Τις τελευταίες ημέρες όμως, δημοσιεύματα και τηλεοπτικά ρεπορτάζ αναφέρουν ότι η γυναίκα αυτή έχει προχωρήσει σε υποβολή μήνυσης για έναν βιασμό προ δωδεκαετίας από «γνωστό σκηνοθέτη», χωρίς και πάλι να κατονομάζομαι. Λόγοι ευθύτητας και αξιοπρέπειας μού επιβάλλουν να τοποθετηθώ δημόσια: Η «καταγγελία» αυτή, αν και εφόσον όντως αφορά εμένα, είναι απολύτως ψευδής και αποτελεί μία χυδαία απόπειρα συκοφάντησης μου. Οι αρχές και το ήθος μου είναι γνωστές σε όλους οσους συνεργάσθηκα όλες αυτές τις δεκαετίες. Βέβαια για την υπεράσπιση του ονόματος και της προσωπικότητάς μου δεν αρκούν μόνο οι μαρτυρίες των φίλων».

«Δεν πρόκειται να αφήσω την συκοφαντία να σέρνεται και να διαβρώνει την επαγγελματική και προσωπική μου ζωή. Δεν έχω μάθει άλλωστε να ζώ ανάμεσα σε σκιές και φαντάσματα. Είμαι υποχρεωμένος να ζητήσω την προστασία της Δικαιοσύνης στην οποία άμεσα προσφεύγω. Δεν σκοπεύω προφανώς να αντιπαρατεθώ δημόσια με την εν λόγω γυναίκα ούτε να απαντήσω στα ψεύδη της ή να συνδιαλλαγώ μαζί της. Οι λειτουργοί της Δικαιοσύνης, στην οποία έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, είναι αυτοί στους οποίους καταφεύγω όπως θα έκανε κάθε πολίτης που θα ήθελε να προστατεύσει το όνομα του».

«Στο διάστημα που ακολουθεί και μέχρι να αποφανθεί η Δικαιοσύνη νιώθω την υποχρέωση να παραιτηθώ από τη σειρά την οποία σκηνοθετώ. Δεν θέλω με κανένα τρόπο αυτή η προσωπική μου περιπέτεια να φέρει σε δύσκολη θέση τους συνεργάτες μου, την παραγωγή και το κανάλι».

Η σκηνοθετική διαδρομή του Κώστα Κωστόπουλο

Γεννημένος και μεγαλωμένος σε μια γειτονιά των δυτικών προαστίων ο Κώστας Κωστόπουλος περνά το κατώφλι της Σχολής Σταυράκου προκειμένου να πάρει αναβολή από τον στρατό. Η τέχνη της σκηνοθεσία όμως τον μαγεύει. Μετά το τέλος της φοίτησής του θα έχει την τύχη να θητεύσει στο πλευρό έμπειρων σκηνοθετών της εποχής. Η πρώτη σημαντική καλλιτεχνική του συνάντηση είναι αυτή με τον Νίκο Φώσκολο με τον οποίο συνεργάζεται στον «Άγνωστο Πόλεμο».

Κομβικό σταθμό στη διαδρομή του αποτελεί και η συνεργασία του με τον Κώστα Κουτσομύτη σε τηλεοπτικές μεταφορές βιβλίων που γράφτηκαν με χρυσά γράμματα στην ιστορία της ιδιωτικής όπως τα «Βαμμένα Κόκκινα Μαλλιά», ο «Κίτρινος Φάκελος», η «Εκτέλεση» και η «Πρόβα Νυφικού».

Ακολουθεί η θητεία του ως βοηθού του Μανούσου Μανουσάλη ο οποίος θα τού εμπιστευθεί την σκηνοθεσία αρκετών επεισοδίων από το «Τμήμα Ηθών» και τους «Δρόμους της Πόλης». Κάπως έτσι παίρνει το βάπτισμα του πυρός, πατά στα πόδια του και ανοίγει τα φτερά του για νέα τηλεοπτικά ταξίδια.

Η νέα χιλιετία τον βρίσκει να σκηνοθετεί την καθημερινή τηλεοπτική σειρά «Φτερά του Έρωτα», που φέρει την υπογραφή της Έλενας Ακρίτα και του Γιώργου Κυρίτση. Η συνάντηση με το επιτυχημένο τηλεοπτικό συγγραφικό δίδυμο επισφραγίζεται τρία χρόνια αργότερα με το επίσης καθημερινό «Βέρα στο δεξί» που σαρώνει σε τηλεθέαση. Η καθιέρωσή του στον τηλεοπτικό χώρο της μυθοπλασίας είναι πλέον γεγονός. Η ιδιωτική τηλεόραση τού εμπιστεύεται την κομβική ζώνη πριν το κεντρικό δελτίο ειδήσεων για μια ολόκληρη πενταετία κι εκείνος «απαντά» με τις καθημερινές σειρές όπως ο «Έρωτας», το «Κάρμα» και η «Λόλα».

Κάπου εκεί όμως ξεσπά η οικονομική κρίση, οι εγχώριες τηλεοπτικές παραγωγές γίνονται πολύ σύντομα είδος προς εξαφάνιση κι εκείνος, αν και πατέρας τριών παιδιών, παίρνει την απόφαση να φύγει για εγκατασταθεί στο Λος Άντζελες. Εκεί εργάζεται ως σκηνοθέτης ενώ παράλληλα κάνει και μαθήματα life coaching. Ο τομέας της εκπαίδευσης εξάλλου δεν του είναι άγνωστος αφού έχει ήδη διξάξει σε διάφορες σχολές στην Αθήνα.

Μετά την επιστροφή του από την Αμερική σκηνοθετεί, από το 2015 έως το 2017, δύο σειρές στην κυπριακή τηλεόραση, για να επιστρέψει πανηγυρικά, όπως σύντομα αποδείχτηκε, στα εγχώρια τηλεοπτικά δρώμενα μεταφέροντας στη μικρή οθόνη το best seller μυθιστόρημα του Σπύρου Πετρουλάκη «Σασμός».