Χανιά: Θανατηφόρο τροχαίο στη Γαύδο: Τα 3 σενάρια – Ιατροδικαστική εξέταση στον 40χρονο οδηγό

Χανιά: Θανατηφόρο τροχαίο στη Γαύδο: Τα 3 σενάρια – Ιατροδικαστική εξέταση στον 40χρονο οδηγό

Αποδυναμώνεται το σενάριο με το χειρόφρενο που «λύθηκε» – Αμφισβητεί τον 40χρονο η οικογένεια του θύματος

Τρία φαίνεται πως είναι τα βασικότερα σενάρια που εξετάζει η ΕΛ.ΑΣ. αναφορικά με το θανατηφόρο δυστύχημα στη Γαύδο, αφού τα ερωτηματικά γύρω από το θάνατο της 25χρονης Κορίνας αυξάνονται.

Ο 40χρονος οδηγός του μοιραίου Ι.Χ. στην κατάθεση που έχει δώσει ως τώρα αλλά και στις δηλώσεις που έχει κάνει στα ΜΜΕ, υποστηρίζει ότι πρόκειται για ατύχημα, όταν λύθηκε το χειρόφρενο του αυτοκινήτου στο οποίο ήταν σταματημένος ο ίδιος μαζί με την Κορίνα.

Οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. έχουν αμφιβολίες αν απλά λύθηκε το χειρόφρενο ή συνέβη κάτι άλλο. Θεωρούν πως υπάρχουν και άλλα στοιχεία που πρέπει να διερευνηθούν γύρω από τις συνθήκες του συμβάντος:

  1. Ένα από τα στοιχεία που φαίνεται ότι εξετάζει η αστυνομία είναι αν είχε τοποθετηθεί η όπισθεν στις ταχύτητες του αυτοκινήτου, μαζί με το χειρόφρενο, κίνηση που είθισται να κάνει κάποιος όταν είναι σταματημένος μπροστά από έναν γκρεμό, έτσι ώστε να θωρακίζεται καλύτερα η σταθεροποίηση του οχήματος.
  2. Παράλληλα εξετάζεται και το ενδεχόμενο να έγινε κάποιο λάθος και αντί να λύθηκε το χειρόφρενο να τοποθετήθηκε κάποια άλλη ταχύτητα, για παράδειγμα η πρώτη, και έτσι να έφυγε κατά λάθος το αυτοκίνητο στον γκρεμό.
  3. Υπάρχει ακόμα η πιθανότητα το αυτοκίνητο να ήταν εν κινήσει όταν συνέβη το δυστύχημα αλλά αυτό φαίνεται ότι είναι ένα πολύ αδύναμο σενάριο.

Την ίδια στιγμή, ο δικηγόρος της οικογένειας, Φίλιππος Σκαμπαρδώνης, ξεκαθαρίζει ότι η οικογένεια κυνηγάει πια το θέμα δια της νομικής οδού και ο ίδιος είναι κατηγορηματικός όσον αφορά την κατάθεση του 40χρονου. Όπως είπε: «αμφισβητώ καθ΄ ολοκληρίαν την αξιοπιστία του 40χρονου, βασιζόμενος σε δεδομένα».

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της δικογραφίας που σχηματίζεται, o ιατροδικαστής Σταμάτης Μπελιβάνης, δέχτηκε παραγγελία από την αστυνομία να εξετάσει τον 40χρονο και να συνθέσει έκθεση για τα τραύματα του, έκθεση από την οποία αναμένεται να προκύψουν χρήσιμα συμπεράσματα για τις συνθήκες του συμβάντος.

Χανιά: «Εγώ και μόνο εγώ φταίω» – Τι λέει ο οδηγός του μοιραίου τροχαίου (video)

H μοιραία ολιγωρία των σωστικών μέσων

Την ίδια στιγμή, η ολιγωρία των σωστικών μέσων να φτάσουν στο σημείο, αποδείχτηκε μοιραία, δεδομένο στο οποίο συμφωνούν όλοι όσοι εξετάζουν το δυστύχημα, συμπεριλαμβανομένης και της αστυνομίας αλλά και του ιατροδικαστή που εξέτασε την Κορίνα και αύριο θα εξετάσει και τον 40χρονο.

«Σε τέτοια ατυχήματα πρέπει να παίζουμε με τα δευτερόλεπτα και τα λεπτά, όχι με τις ώρες» λέει χαρακτηριστικά ο Σταμάτης Μπελιβάνης και προσθέτει: «Το κορίτσι δεν είχε κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Σε τέτοιες περιπτώσεις σαν τη δική της, και μισή, ακόμα και μία ώρα αναμονής είναι μια καθοριστική ώρα επιβίωσης. Η Κρήτη πρέπει να έχει το δικό της ελικόπτερο για τέτοια συμβάντα και όχι να περιμένει από την Πολεμική Αεροπορία να συνεννοηθεί με όλα τα υπουργεία και λοιπούς αρμόδιους για το πότε θα σηκωθεί ένα ελικόπτερο και αν τελικά θα μας στείλουν ελικόπτερο από Ηράκλειο ή Αθήνα ή super puma. Η γραφειοκρατία αποδεικνύεται μοιραία. Δυστυχήματα σαν και αυτό βλέπω συνέχεια όλα αυτά τα χρόνια, ας μην ασχολούμαστε με το πόσην ώρα είχε το κορίτσι τις αισθήσεις του και μιλούσε, ας ασχοληθούμε με το πως μπορεί να γλυτώσει από όλα αυτά το νησί. Χθες ήταν η Κορίνα, πριν από κάποιους μήνες κάποιος άλλος, αύριο ένας επόμενος».

Με τη σειρά του, ο δικηγόρος της οικογένειας, κ. Σκαμπαρδώνης, θα ζητήσει ακόμα, εισαγγελική παρέμβαση για το θέμα και ειδικότερα για το κομμάτι της καθυστέρησης να φτάσουν στον τόπο του δυστυχήματος τα σωστικά μέσα. Όπως είπε: « Στις 06.45 ομάδα σωστικού συνεργείου ήταν έξω από το ελικόπτερο στο Ηράκλειο, περιμένοντας την εντολή να πετάξουν. Ποιος δεν την έδωσε και γιατί;» αναρωτιέται ο ίδιος και προσθέτει: «Ποιος την έδωσε  3 ½ ώρες μετά; Υπήρχε η δυνατότητα το ελικόπτερο να είναι εκεί πολύ νωρίς από την ώρα του συμβάντος».

Πηγή: newsit.gr – φωτο zarpanews.gr