Αεροπορική εταιρεία σε πελάτη της: Ή θα αλλάξεις ρούχα ή δεν μπαίνεις στο αεροπλάνο

Αεροπορική εταιρεία σε πελάτη της: Ή θα αλλάξεις ρούχα ή δεν μπαίνεις στο αεροπλάνο

Η αεροπορική εταιρεία jetBlue δεν επέτρεψε σε γυναίκα να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο της γιατί φορούσε «ακατάλληλο σορτς. Η χορεύτρια με το όνομα Maggie McMuffin καταγγέλλει ότι ο υπάλληλος της είπε «ή θα αλλάξεις ρούχα για να μπεις ή θα πας σπίτι του».

Η γυναίκα κατηγορεί την εταιρεία ότι την πρόσβαλε με την απόφασή της να μην της επιτρέψει να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο. Η Maggie περίμενε την πτήση για Βοστόνη στο Σιάτλ. Οταν πλησίασε την πύλη με σκοπό να επιβιβαστεί ο υπάλληλος την σταμάτησε.
Αεροπορική εταιρεία σε πελάτη της: Ή θα αλλάξεις ρούχα ή δεν μπαίνεις στο αεροπλάνο

«Λυπάμαι αλλά δεν μπορείτε να μπείτε στο αεροπλάνο. Το ντύσιμό σας είναι ακατάλληλο και το πλήρωμα και ο πιλότος αποφάσισαν ότι για να επιβιβαστείτε θα πρέπει να φορέσετε κάτι πιο σεμνό», είπε η McMuffin καταγγέλλει στο τοπικό κανάλι Kiro 7.
H επιβάτης φορούσε ένα ριγέ ασπρόμαυρο σορτς, κάλτσες πάνω από το γόνατο και ένα μακρύ πουλόβερ. «Είναι άδικο να με αναγκάζουν να αλλάξω ρούχα γιατί είναι μισογύνηδες».
Αεροπορική εταιρεία σε πελάτη της: Ή θα αλλάξεις ρούχα ή δεν μπαίνεις στο αεροπλάνο
Το νέο πιο μακρύ σορτς αξίας 22 δολαρίων ήταν πιο αποδεκτό για την εταιρεία

Η McMuffin δεν είχε άλλα ρούχα στις αποσκευές που μετέφερε και πρότεινε να δέσει το πουλόβερ στη μέση της, αλλά η εταιρία δεν το δέχτηκε. «Νιώθω ότι ζούμε σε μια κοινωνία πατριαρχική όπου οι γυναίκες δεν έχουν δικαιώματα». Τελικά η χορεύτρια αγόρασε άλλο ρούχο από το αεροδρόμιο αξίας 22 δολαρίων και ταξίδεψε.

Η jetBlue είναι εταιρεία χαμηλού κόστους που πραγματοποιεί εσωτερικές πτήσεις στις ΗΠΑ-όταν κλήθηκε να απαντήσει είπε: «Το πλήρωμα συζήτησε το θέμα και αποφάσισε ότι η εμφάνιση της κοπέλας θα πρόσβαλε τις οικογένειες που ταξίδευαν με την συγκεκριμένη πτήση. Το πλήρωμα της ζήτησε ευγενικά να φορέσει κάτι πιο σεμνό. Η πελάτισσα συμφώνησε και η πτήση έγινε κανονικά» και συνέχισε: Υποστηρίζουμε τις αποφάσεις των υπαλλήλων μας. Σαν κίνηση καλής θέλησης δώσαμε στην κοπέλα 200 δολάρια για το σορτς που αγόρασε. Σημαντικό για εμάς είναι οι πελάτες μας να είναι ικανοποιημένοι».

protothema.gr