26χρονος πήρε Viagra και έμεινε σεξουαλικά ανίκανος!

26χρονος πήρε Viagra και έμεινε σεξουαλικά ανίκανος!

26χρονος πήρε Viagra και έμεινε σεξουαλικά ανίκανος!

26χρονος πήρε Viagra και έμεινε σεξουαλικά ανίκανος!

Ο Νατ Θίντ χρησιμοποίησε ένα διεγερτικό χάπι ερωτική υποβοήθησης βιάγκρα τον περασμένο Ιούλιο και όπως υποστηρίζει δεν ήταν η πρώτη φορά που το έκανε. Ωστόσο, εκείνο το βράδυ ήταν και το μοιραίο. Το πέος του ήρθε σε στύση χωρίς επιστροφή, με τους γιατρούς να αναφέρουν πως έπαθε πριαπισμός, μια επίπονη κατάσταση κατά την οποία το ανδρικό μόριο παραμένει για ώρες σε στύση.

Ο Νατ βρέθηκε λοιπόν στο νοσοκομείο, όπου οι θεράποντες γιατροί δοκίμασαν μια σειρά από μεθόδους, πριν καταλήξουν στην επέμβαση, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα που προκάλεσε το βιάγκρα. Τελικά, η στύση πέρασε και ο 26χρονος ηλεκτρολόγος επέστρεψε σπίτι του. Ωστόσο, όπως διαπίστωσε συζητώντας με άλλους γιατρούς, η αντιμετώπιση των γιατρών προκάλεσε μόνιμη βλάβη στον Νατ. Έκτοτε, σχεδόν 4 μήνες, ο Βρετανός δεν έχει στύση, ούτε οργασμό.
Ο Βρετανός κάνει έρανο μετά το «ατύχημα» με το βιάγκρα

Η περίπτωσή του Νατ Θιντ απασχόλησε όλα τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης, αφής στιγμής έγινε αντιληπτή η σελίδα του στο Fundraise, μια σελίδα όπου κάθε χρήστης μπορεί να ζητήσει την δωρεά χρημάτων άλλων ανθρώπων για να πραγματοποιήσει ένα του όνειρο και μια επιδίωξη.

Στην περίπτωση του ηλεκτρολόγου, η συγκέντρωση χρημάτων αφορά στην προσπάθειά του να βρει ξανά τη σεξουαλική του ζωή έπειτα από το… ατύχημα με το βιάγκρα. Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος στη σελίδα του διαδικτυακού εράνου, χρειάζεται 8.000 βρετανικές λίρες προκειμένου να επισκεφθεί κλινική στη Γερμανία η οποία μπορεί να τον κάνει καλά. «Το να περνάς από μια υγιή σεξουαλική ζωή σε καθόλου σεξουαλική ζωή είναι απογοητευτικό και αφήνει τα σημάδια του στις σχέσεις. Σαφώς και δεν είναι εύκολο να ζω με αυτό το σκοτεινό μυστικό και να αισθάνομαι τόση ντροπή» λέει ο ίδιος ο Βρετανός.

Ο Νατ Θιντ ισχυρίζεται πως πήρε την ενδεδειγμένη δόση βιάγκα και δεν παρέβη τις συνιστώμενες ποσότητες, κάτι που ενδεχομένως να δικαιολογούσε την παρενέργεια. Ωστόσο, εκείνος πιστεύει πως η εγχείριση στην οποία υπεβλήθη πείραξε τα νεύρα στην περιοχή, με αποτέλεσμα πλέον να παρουσιάζει στυτική δυσλειτουργία.

ekriti.gr