Βιασύνη και προχειρότητες, αλλά και παραλείψεις στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τον νέο ΒΟΑΚ στα όρια του δήμου Χανίων διαπιστώνει το ΤΕΕ τδΚ ενώ από μεριάς Δήμου, διατυπώνεται η αντίθεση για τα διόδια στον κόμβο Γαλατά αλλά και το αίτημα να γίνει στην Αγία Μαρίνα όπως προβλεπόταν, ο ανισόπεδος κόμβος.
Όπως επισημάνθηκε ο κόμβος ενώ έχει μελετηθεί σε ώριμο στάδιο, δεν συμπεριλαμβάνεται στον σχεδιασμό, κάτι που αναμένεται να επιβαρύνει τον κυκλοφοριακό φόρτο στην παλιά εθνική καθώς από Πλατανιά μέχρι Γαλατά δεν υπάρχει κανένας κόμβος.
Το μεσημέρι της Τετάρτης έγινε στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου διευρυμένη συνάντηση στο πλαίσιο της διαβούλευσης για τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της προαίρεσης.
Κάποια σοβαρά τεχνικά ζητήματα, επεσήμανε ο πρόεδρος του ΤΕΕ τδΚ, Βασίλης Κοντεζάκης, σημειώνοντας πάντως ότι υπάρχει το περιθώριο να διορθωθούν.
Συγκεκριμένα:
Λείπουν αρκετές τεχνικές εκθέσεις (γεωτεχνικές μελέτες, μελέτες οδικής ασφάλειας, κυκλοφοριακών θεμάτων)
Δεν έχουν ληφθεί υπόψη παλιότερες μελέτες πχ κόμβος Αγίας Μαρίνας.
Βιασύνη στη μελέτη και σημαντικές παραλείψεις σε αποτύπωση δικτύων, διαπίστωσε ο πρόεδρος της αντιπροσωπείας του ΤΕΕτΔΚ, Φώτης Καζάσης που ανέπτυξε τις συγκεκριμένες παρατηρήσεις του φορέα σημειώνοντας ότι πρέπει να υπάρξει απαλλαγή από τα διόδια για τους μόνιμους κατοίκους.
Στο αίτημα του δήμου Χανίων για τον κόμβο στην Αγία Μαρίνα αναφέρθηκε ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Μιχάλης Καλογριδάκης ο οποίος ζήτησε να υπάρξει ενημέρωση για τις απαλλοτριώσεις.
Από τη μεριά της Π.Ε. Χανίων ο Νεκτάριος Κουμάκης εξήγησε ότι λόγω των τούνελ δεν είναι εύκολο να εφαρμοστεί η παλιά μελέτη για την Αγία Μαρίνα και προωθείται η εναλλακτική του ημικόμβου που είναι εφικτή.
“Ως προς τη χάραξη, διατηρείται η υπάρχουσα. Είναι ακριβώς ίδια με μετατόπιση 10 – 15 μέτρα βόρεια ή νότια. Η μόνη αλλαγή είναι στο σημείο της σήραγγας”, τόνισε.

zarpanews.gr