Χανιά: Με μπάρες, αυτόματο σύστημα και μεγάλες αυξήσεις, από σήμερα το πάρκινγκ στην Πύλη της Άμμου

Γιατί υπερτριπλασιάστηκε η τιμή;
Χανιά | Με μπάρες, αυτόματο σύστημα και μεγάλες αυξήσεις, από σήμερα το πάρκινγκ στην Πύλη της Άμμου – Γιατί υπερτριπλασιάστηκε η τιμή

Ανοίγει ξανά για τα οχήματα από σήμερα Πέμπτη, το πάρκινγκ του Δήμου Χανίων  – Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, στο Κουμ Καπί, στην οδό Δευκαλίωνος (Πύλη της Άμμου) με από την ολοκλήρωση των εργασιών εγκτάστασης νέου αυτοματοποιοημένου συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης με μπάρες.

Η επαναλειτουργία του χώρου, θα συνοδεύεται και από τσουχτερές αυξήσεις στην τιμή του πάρκινγκ, η οποία από 0,8 ευρώ/ ώρα  μέχρι πρότινος, θα είναι 3 ευρώ ή πρώτη ώρα και 2 ευρώ η κάθε επόμενη, σύμφωνα με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του ταμείου που ενέκρινε την Τετάρτη το δημοτικό συμβούλιο.

Μάλιστα, αρχικά είχε παρθεί απόφαση για 1,90 ευρώ/ ώρα από την δεύτερη ώρα και μετά, ωστόσο προτιμήθηκε η στρογγυλοποίηση καθώς το αυτόματο μηχάνημα δεν έχει δυνατότητα να δώσει ρέστα, όπως εξήγησε ο πρόεδρος του ΔΣ του ταμείου, Μανώλης Κοτσιφάκης. 

Για το θέμα, η δημοτική Αρχή εισέπραξε τα πυρά της αντιπολίτευσης που καταψήφισε την εισήγηση, με τον δημοτικό σύμβουλο Στέλιο Ζερβάκη από την παράταξη «Όνειρο είναι τα Χανιά» να κάνει λόγο για μια απόφαση που θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για την χρήση του πάρκινγκ από εργαζόμενους και θα μετακυλήσει το πρόβλημα στάθμευσης σε παρακείμενους δρόμους, επιβαρύνοντας άλλες γειτονιές. Από την «Λαϊκή Συσπείρωση» ο δημοτικός σύμβουλος Μιλτιάδης Κλωνιζάκης, έκανε λόγο για «υπέρογκες αυξήσεις» συγκρίνοντας μάλιστα με το γειτονικό Ρέθυμνο.

«Δεν είναι εισπρακτικό το μέτρο»

«Τα Χανιά δεν είναι Ρέθυμνο, μιλάμε για 88 θέσεις που δεν λύνουν το πρόβλημα της στάθεμυσης στην πόλη» τόνισε ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων και κυκλοφοριακού, Μιχάλης Καλογριδάκης, ο οποίος ανέφερε πως δεν πρόκειται για ένα εισπρακτικό μέτρο καθώς ο Δήμος Χανίων δαπανά δεκάδες χιλιάδες ευρώ για τα περιφερειακά πάρκινγκ ώστε να είναι δωρεάν και η στάθμευση και η σύνδεση με την πόλη.

«Το θέμα είναι ότι μέχρι τώρα δεν πλήρωναν καν, έμπαιναν μέσα και κάθονταν ώρες και μέρες» τόνισε ο κ. Καλογριδάκης, προσθέτοντας ότι «δεν είναι εισπρακτική πολιτική, είναι για να λειτουργήσει αποτρεπτικά από το να κάθονται όλη μέρα. Δεν έχει να κάνει με επισκεψιμότητα, δεν έχει να κάνει με τους τουρίστες, είναι μια πολιτική στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού, όπως οι μπάρες στην παλιά πόλη, όπως τα περιφερειακά πάρκινγκ, όπως μια σειρά πολιτικών που χτίζονται σιγά – σιγά και θα έρθουν να κουμπώσουν η μία με την άλλη» υπογράμμισε.

zarpanews.gr

Chania Must See – What to See & Do in Chania, Crete

Explore Chania through local eyes. Chania Must See offers real experiences, not just a list of sights, for travellers who want more.