Τα έργα που γίνονται στον ΒΟΑΚ και στο τμήμα από Χανιά προς Κολυμπάρι υποτίθεται ότι αφορούν σε νέες διαγραμμίσεις και τοποθέτηση κολονακίων προκειμένου να βελτιωθούν τα σημεία τα οποία εντοπίστηκαν ως άκρως επικίνδυνα και μέχρι να έρθει η ώρα του νέου ΒΟΑΚ.
Όμως διασώστης του ΕΚΑΒ εντόπισε δύο σημεία στα οποία οι νέες διαγραμμίσεις και ρυθμίσεις των λωρίδων κυκλοφορίας μάλλον έκαναν χειρότερη την οδήγηση από άποψη ασφάλειας.
Το ένα σημείο είναι εκεί που τελειώνει ο κόμβος Βαμβακόπουλου και όπως σημειώνει ο Γιάννης Συμεουδάκης «μόλις τελειωνει η λωρίδα επιτάχυνσης κάποιος αποφάσισε ότι πρέπει να συγκλίνει την αριστερή λωρίδα (γρήγορη) στα δεξιά. Αποτέλεσμα μετά από ανωφέρεια που τίποτα δε σε προειδοποιεί για το τι έρχεται, βρίσκεις μπροστά σου αυτή την παγίδα θανάτου. Το βράδυ είναι ακόμα πιο επικίνδυνο.

Το δεύτερο είναι λίγο πριν το στένωμα στον κόμβο Γαλατά όπου «η φωτογραφία μιλάει μόνη της. Ξαφνικά βρίσκεις ένα τοίχο μπροστά σου. Το βράδυ δε ξέρεις τι βλέπεις διότι το σημείο δεν έχει επαρκή φωτισμό.»

Το βέβαιο είναι ότι εκείνοι που σχεδίασαν τις συγκεκριμένες παρεμβάσεις μάλλον πρέπει να οδηγήσουν οι ίδιοι στα σημεία αυτά και μετά να επανασχεδιάσουν το έργο.
Στο μεταξύ οι οδηγοί να είναι πολύ προσεκτικοί όταν διέρχονται από τα συγκεκριμένα σημεία.
Ναπολέων Σαραντίδης flashnews.gr