Μπορεί να ακούγεται αστείο ωστόσο δεν είναι, αφού αποτελεί πραγματικότητα, το γεγονός ότι μια ομάδα νέων αποφάσισε να κάνει γενέθλια όχι σε άνθρωπο, αλλά σε μια λακκούβα που δεσπόζει εδώ και 12 μήνες στον δρόμο προς το Σφηνάρι.
Όπως φαίνεται στην φωτογραφία που δημοσίευσε το sadentrepese.blogspot.com, οι νέοι πήγαν τούρτα στο συγκεκριμένο σημείο, πάνω από τη λακκούβα, στέλνοντας με τον δικό τους τρόπο το μήνυμα για ανάγκη άμεσης παρέμβασης, πριν συμβεί ατύχημα.
Τι είναι λίγη άσφαλτος για μια τόση δα λακκούβα;

