Μυστικά καλά κριμένα μέσα στο υπολογιστή σας

Ένας Ινδός ανακάλυψε ότι κανένας δεν μπορεί να δημιουργήσει έναν ΦΑΚΕΛΟ οπουδήποτε μέσα στον
 υπολογιστή που μπορεί να ονομαστεί ως "CON".
Αυτό είναι  απίστευτο ..  Στη Microsoft ολόκληρη η ομάδα, δεν μπορούσε να απαντήσει γιατί συμβαίνει αυτό!

ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ , ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΦΑΚΕΛΟ ΜΕ ΟΝΟΜΑ "CON"


Κάντε το ακόλουθο:

 1. Ανοίξτε ένα κενό αρχείο σημειωματάριων . txt
 2. Γράψτε        Bush hid the facts
 3. Σώστε το με οποιοδήποτε όνομα ,όπου θέλετε.

 4. Κλείστε το, και  ανοίξτε πάλι

    Κάτι  πραγματικά παράξενο συμβαίνει!!!!!!!!


Τρέλες της Microsoft
 Αυτό είναι κάτι αρκετά περίεργο και απίστευτο... 
Ολόκληρη η ομάδα της Microsoft, συμπεριλαμβανομένου του Bill Gates, δεν  μπόρεσε να απαντήσει γιατί συμβαίνει αυτό!
 Ανακαλύφθηκε από έναν Βραζιλιάνο. Δοκιμάστε το οι ίδιοι.
Ανοίξτε το Microsoft Word και γράψτε       =rand(200,99)
Πατήστε Enter και δείτε το μαγικό.

Τέλος εποχής για τον θρυλικό Netscape Navigator

mt_ignore:Netscape

Το Netscape Navigator, το «ιστορικό» λογισμικό πλοήγησης από τις πρώτες ημέρες του Παγκόσμιου Ιστού, δεν θα κυκλοφορήσει σε νέες εκδόσεις εξαιτίας έλλειψης χρηστών, ανακοίνωσε ο αμερικανικός πάροχος AOL στον οποίο ανήκει σήμερα το πρόγραμμα.«Μετά την 1η Φεβρουαρίου δεν θα υπάρχει ενεργή υποστήριξη για το Navigator 9 ή για τις προηγούμενες εκδόσεις του Netscape Navigator» γράφει στέλεχος στο ιστολόγιο της εταιρείας. Αυτό σημαίνει ότι από τον επόμενο μήνα οι χρήστες θα πάψουν να λαμβάνουν ενημερώσεις για τη βελτίωση του προγράμματος.

Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, όταν το Διαδίκτυο άρχιζε να γίνεται δημοφιλές, το Netscape εξυπηρετούσε το 90% των χρηστών. Το ποσοστό αυτό έχει πέσει σήμερα στο 0,6%.

Στην αγορά κυριαρχεί πλέον ο Internet Explorer της Microsoft, με μερίδιο σχεδόν 80%, ενώ οι «εναλλακτικοί» χρήστες, ένα 16% του συνόλου, έχουν στραφεί στο Firefox του Ιδρύματος Mozilla.

Πολλοί προγραμματιστές της Netscape, που απολύθηκαν όταν η εταιρεία εξαγοράστηκε από την AOL το 2003, έγιναν μέλη του Ιδρύματος Mozilla και συμβάλλουν σήμερα στην ανάπτυξη του «ανοιχτού» κώδικα του Firefox.

Η πρώτη έκδοση του Netscape παρουσιάστηκε το 1994 από την Netscape Communications Corporations, μια εταιρεία που είχε μόλις ιδρυθεί από τον Μαρκ Αντερσεν, έναν απόφοιτο του Πανεπιστημίου του Ίλινοϊ που είχε εργαστεί στον «αρχαϊκό» browser Mosaic.

Κλείνοντας το κεφάλαιο Netscape, η AOL παροτρύνει το κοινό της να επιλέξει Firefox: «Πιστεύουμε ότι είναι η σωστή στιγμή να σταματήσουμε την ανάπτυξη των browser της μάρκας Netscape, να παραδώσουμε τα ηνία στο Mozilla και να ενθαρρύνουμε τους χρήστες να επιλέξουν Firefox» γράφει ο Τομ Ντραπό της εταιρείας.

Διαφήμιση στο Ιντερνετ 11,5 δισ.

Το ποσό - ρεκόρ των 11,5 δισ. ευρώ, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ξεπερνά πλέον η διαφημιστική δαπάνη στο Ιντερνετ και ειδικότερα στο δίκτυο των χωρών του Internet Advertising Bureau (IAB).

Οπως ειδικότερα αναφέρεται σε στοιχεία που δημοσιοποίησε το IAB Europe, η online διαφημιστική δαπάνη στο δίκτυο ευρωπαϊκών χωρών του IAB παρουσιάζει αύξηση που αγγίζει το 40% σε σχέση με το περυσινό πραγματικό νούμερο των 8 δισεκατομμυρίων ευρώ. Στη δαπάνη αυτή περιλαμβάνονται online καταχωρήσεις, e-mail marketing, marketing σε μηχανές αναζήτησης και αγγελίες/classifieds. Η υψηλή διείσδυση της ευρυζωνικότητας, αλλά και η αυξημένη εμπιστοσύνη που δείχνουν οι διαφημιζόμενοι στο μέσο, αποτελούν τους βασικότερους λόγους της ανάπτυξης αυτής.

Από τα μέχρι τώρα στοιχεία διαφαίνεται ότι για πολλές αναδυόμενες αγορές το 2007 θα είναι μια περίοδος εντυπωσιακής ανάπτυξης, με αυξήσεις έως και 70% στην online διαφημιστική δαπάνη. Η ανάπτυξη αναμένεται να παραμείνει υψηλή και στις ώριμες ευρωπαϊκές αγορές, με προβλεπόμενες αυξήσεις μεταξύ 30% και 40% στη Μ. Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και τη Δανία.

ΗΠΑ και Ευρώπη συγκλίνουν

Το 2006, η online διαφημιστική δαπάνη στις Ηνωμένες Πολιτείες ξεπερνούσε αυτή της Ευρώπης κατά 4,8 δισ. ευρώ. Με το νούμερο αυτό να φτάνει φέτος τα 13,6 δισ. ευρώ (20 δισ. δολ.) στις Ηνωμένες Πολιτείες, η διαφορά μεταξύ των αγορών περιορίζεται σε 2,1 δισεκατομμύρια ευρώ.

Αν ληφθεί υπόψη και το γεγονός πως στο νούμερο δεν περιλαμβάνεται η δαπάνη από χώρες όπως η Σουηδία, η Ελβετία, η Πορτογαλία και ένα μεγάλο κομμάτι της Ανατολικής Ευρώπης, η διαφορά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο είναι στην πραγματικότητα ακόμη μικρότερη.

Ολες οι αγορές στο ευρωπαϊκό δίκτυο του ΙΑΒ αναγνωρίζουν όμοιες τάσεις για το 2008 και ειδικότερα το online video advertising, το internet μέσω κινητού, το behavioral targeting και τα social media. Οι εξελίξεις αυτές σίγουρα θα ωθήσουν την ανάπτυξη της αγοράς σε όλη την ήπειρο και το IAB Europe θα παρακολουθεί στενά πώς εξελίσσονται και πώς επηρεάζουν τη διαφημιστική δαπάνη σε μεμονωμένες αγορές.

Τα τελικά πραγματικά νούμερα για την ευρωπαϊκή online διαφημιστική δαπάνη θα γνωστοποιηθούν στο φετινό Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Interact που διοργανώνει το IAB Europe στο Βερολίνο.

Με αφορμή την πραγματικά εντυπωσιακή αυτή πορεία, ο Αλέν Χερέ, πρόεδρος του IAB Europe, επισήμανε την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο μέσο οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι.

Το IAB αποτελεί τον κυρίαρχο οργανισμό της παγκόσμιας διαφημιστικής αγοράς σχετικά με τη διαδραστική διαφήμιση. Το ελληνικό παράρτημά του, το IAB Hellas, δραστηριοποιείται στη χώρα μας από το 2000 και στους κόλπους του συγκεντρώνει 54 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο του Interactive Marketing.

 Πηγή: naftemporiki.gr

«Καλή χρονιά» με περισσότερα από 58.000.000 sms ευχήθηκαν φέτος οι Έλληνες

Στα 25 εκατ. ευρώ το κόστος

Αθήνα«Χρόνια πολλά» μέσω σύντομων γραπτών μηνυμάτων (sms), το κόστος των οποίων ανήλθε σε περίπου 25 εκατ. ευρώ, επέλεξαν να ανταλλάξουν -και- φέτος τις ημέρες των εορτών οι συνδρομητές της κινητής τηλεφωνίας, καταρρίπτοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, μόνο την Πρωτοχρονιά εστάλησαν περισσότερα από 58.000.000 sms, έναντι 53,5 εκατ. sms την πρώτη ημέρα του 2007.

Στο διάστημα από την παραμονή των Χριστουγέννων του 2007 έως και την 1η Ιανουαρίου του 2008, οι χρήστες των κινητών τηλεφώνων ευχήθηκαν στους οικείους και τα αγαπημένα τους πρόσωπα μέσω 255,38 εκατ. σύντομων γραπτών μηνυμάτων, όταν πέρυσι, την ίδια περίοδο, είχαν σταλεί συνολικά 210.000.000 sms.

Κάπως έτσι οι αποστολές σύντομων γραπτών μηνυμάτων ξεπέρασαν φέτος κάθε προηγούμενο ρεκόρ, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 21%.

Συγκεκριμένα, μέσω του δικτύου της Vodafone εστάλησαν από την παραμονή των Χριστουγέννων έως και την Πρωτοχρονιά συνολικά 86,75 εκατ. γραπτά μηνύματα με ευχές (έναντι 82,67 εκατ. το 2007), ενώ μόνο την πρώτη ώρα του 2008 (από 00:00 έως 01:00) διεκπεραιώθηκαν από το δίκτυο της Vodafone 4,5 εκατ. κλήσεις φωνής.

Επίσης, από το δίκτυο της CosmΟΤΕ, στο διάστημα από 24 Δεκεμβρίου έως και την Πρωτοχρονιά, εστάλησαν συνολικά περίπου 87 εκατ. SΜS (έναντι 67 εκατ. το 2007) και εξυπηρετήθηκαν περίπου 390 εκατ. κλήσεις φωνής.

Σύμφωνα τέλος με τα στοιχεία της WΙΝD, στο διάστημα των εορτών, από τους συνδρομητές του δικτύου της (συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Q-Τelecom) εστάλησαν συνολικά 81,63 εκατ. γραπτά μηνύματα. Στη διάρκεια των τριών πρώτων ωρών του 2008 από το δίκτυο της εταιρείας εξυπηρετήθηκαν 4,2 εκατ. φωνητικές κλήσεις.

ΠΗΓΗ www.in.gr

 

Οι άνδρες μπλε, οι γυναίκες ροζ... να γιατί!

mt_ignore:blueΝομίζω όλοι στις δυτικές κοινωνίες είμαστε πάνω-κάτω γνώστες του γεγονότος πως τ'αγοράκια προτιμούν το μπλε και τα κοριτσάκια το ροζ.
Ίσως να υπάρχει μια νευροβιολογική εξήγηγη γιατί οι γυναίκες εξέλιξαν μια μεγαλύτερη εκτίμηση των κοκκινωπών χρωμάτων, κάτι που εξηγούν οι επιστήμονες με την ανάγκη τους απ'τα προϊστορικά χρόνια να εντοπίζουν ώριμους καρπούς μέσα στην πράσινη βλάστηση. Αντίστοιχα οι άνδρες, ως κυνηγοί, χρειαζόντουσαν μια πιο εξελιγμένη ικανότητα ν'αναγνωρίζουν καιρικά φαινόμενα (έναν καθαρό γαλανό ουρανό πριν από το κυνήγι) ή δυνητικές πηγές νερού.

Διαβάστε Περισσότερα

Πολίτες του Διαδικτύου τέσσερις στους δέκα Ελληνες

Το 50% του ελληνικού πληθυσμού των ηλικιών από 13 ως 70 ετών χρησιμοποιεί πλέον τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και οι τέσσερις στους δέκα (39%) το Διαδίκτυο, δείχνει η έρευνα WebΙD της εταιρείας Focus Βari. Οι νεαρότερες ηλικίες έχουν μπει για τα καλά στην ψηφιακή εποχή, αφού περισσότερο από το 80% των νέων ως 24 ετών χρησιμοποιεί τους υπολογιστές και περίπου το 70% «σερφάρει» στο Ιnternet.

Οι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του Ιnternet συνδέονται σχεδόν κάθε ημέρα για αναζήτηση πληροφοριών και επικοινωνία, αναφέρει Το Βήμα. Αντίθετα, πιο αραιή είναι η χρήση στους νέους. Είναι ενδεικτικό ότι, ενώ το 74% των μαθητών είναι εξοικειωμένο με το Ιnternet και ένα μεγάλο ποσοστό το χρησιμοποιεί για τις σχολικές εργασίες, λιγότερο από το 25% το χρησιμοποιεί καθημερινά, γεγονός το οποίο σχετίζεται με την έλλειψη ουσιαστικής αξιοποίησης των υπολογιστών και του Ιnternet στην εκπαίδευση.

Ιδιαίτερο είναι το ενδιαφέρον που καταγράφεται και για τη χρήση των υπηρεσιών του Δημοσίου προς τους πολίτες. Οι μισοί Έλληνες και Ελληνίδες οι οποίοι χρησιμοποιούν το Ιnternet δηλώνουν ότι έχουν αξιοποιήσει τους διαδικτυακούς τόπους των δημοσίων οργανισμών για να βρουν πληροφορίες, καθώς και για την έκδοση πιστοποιητικών. Λιγότερο όμως από το 10% έχει χρησιμοποιήσει κάποια υπηρεσία του Δημοσίου μέσω του Ιnternet.

Παρά την πρόοδο, οι αριθμοί συνεχίζουν να δείχνουν μια χώρα χωρισμένη στα δύο: αυτή των νέων, των μορφωμένων, των υψηλότερων εισοδημάτων και των αστικών περιοχών, η οποία κινείται γοργά προς την ψηφιακή εποχή, και την άλλη Ελλάδα του «ιντερνετικού νότου», των μεγαλύτερων ηλικιών, των αγροτικών περιοχών και των χαμηλών εισοδημάτων, η οποία φαίνεται να υστερεί και οι δείκτες της βρίσκονται στο μισό της «άλλης» Ελλάδας.

Newsroom ΔΟΛ

Πρώτη σύλληψη για εικονική… κλοπή

Ολλανδός έφηβος συνελήφθη για κλοπή εικονικών επίπλων από τα εικονικά δωμάτια του εικονικού παιχνιδιού Ξενοδοχείο Habbo, μια τρισδιάστατη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο 17χρονος κατηγορείται ότι έκλεψε από συμπαίκτη του εικονικά έπιπλα αξίας 4.000 ευρώ, τα οποία είχαν αγοραστεί με πραγματικά χρήματα.
Η αστυνομία ενημερώθηκε από τους διαχειριστές της ιστοσελίδας. Για την υπόθεση η αστυνομία ανακρίνει άλλους πέντε 15χρονους.
Οι έξι έφηβοι φέρονται ως ύποπτοι για τη μεταφορά των κλεμμένων επίπλων στα δικά τους εικονικά δωμάτια του ξενοδοχείου.
Εκπρόσωπος της εταιρείας Sulake που διαχειρίζεται το ξενοδοχείο Habbo είπε: «Οι κατηγορούμενοι έπειθαν τα θύματά τους να τους παραδίδουν τους κωδικούς πρόσβασης δημιουργώντας κίβδηλες ιστοσελίδες του Habbo. Στο Habbo, όπως και σε άλλους εικονικούς κόσμους, οι απάτες ή οι κλοπές προσωπικών δεδομένων έχουν αυξηθεί το τελευταίο διάστημα και αυτό μας έχει προβληματίσει. Παρόμοιες απάτες έχουν γίνει και σε άλλα κράτη, αλλά είναι η πρώτη φορά που η αστυνομία ασκεί ποινική δίωξη».
Οι χρήστες – ένοικοι του ξενοδοχείου Habbo δημιουργούν χαρακτήρες της αρεσκείας τους, διακοσμούν τα δωμάτια τους και παίζουν διάφορα παιχνίδια πληρώνοντας με την πιστωτική κάρτα Habbo, την οποία αγοράζουν με πραγματικά χρήματα.
Έξι εκατομμύρια άνθρωποι σε περισσότερες από 30 χώρες παίζουν κάθε μήνα στο ξενοδοχείο Habbo.
Η εικονική κλοπή προβληματίζει τους λάτρεις του εικονικού κόσμου. Το 2005 ένας παίκτης στη Σαγκάη μαχαίρωσε και σκότωσε στ' αλήθεια έναν συμπαίκτη του επειδή του είχε κλέψει το εικονικό σπαθί.